تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

یار

امروز از اون روزا بوداا! از همون روزا که حال نداری تکون بخوری چون هورمون هات هم به هم ریختن و میخوای همه رو کتک بزنی!

زود بیدار شدم که مثلا رو مقاله کار کنم اما دیدم حال ندارم. همسر خواب بود و منم چای دم کردم و سریالم رو دیدم و صبحونه خوردم و سریال دیدمممممم.

بعدشم به همسر گفتم من باید بخوابم کمی پیشم دراز کشید تا خوابم ببره رفت و منم 1 ساعتی خوابیدم و بیدار شدم ناهار آماده کردم بعد گفت شام میریم خونه شون و منم بعد ناهار دوش گرفتم و گفت تا دوش میگیرم طراحی کلاس سیاه قلم من رو انجام میده گفتم تو تکلیف من رو انجام بدههه من وقتی حال دارم تمرین میکنم، فعلا روحا اذیت نشم که کارام موندههه. دستش درد نکنه انقدر خوشگل کشییییییید! خوش بحال بچه هامون میتونیم کمکشون کنیم

دیدم همسر خوشگل کشیده آروم شدم، سر شوق آمده و نشستم یه چندتا طرح ساده دیگه کشیدم و سایه روشن زدم بعد یاد برنامه دیروزم افتادم. چند هفته ای هست که نه انگیزه نه حوصله کار کردن روی مقاله رو دارم، اصلا مثل قدیما نیستم که بشینم کار کنم و تموم شه. ایده آل گراییم هم به اوج رسیده و اینم یه دردیه.

دیروز یه سرچ کردم که چطور procrastinate رو متوقف کنیم! این لغت یعنی بازیگوشی! یعنی کاری رو که باید انجام بدیم به تعویق بندازیم چون دوست نداریم یا حوصله ش رو نداریم. یه سایت باحالی کلی تمرین برای انجام کار داشت یکیش اینه که یه نرم افزار نصب کردم که گوشی رو بجز برای تماس قفل میکنه و نمیتونم بازیگوشی کنم! بعدیش اینه که بجای اینکه بگم 3 ساعت رو مقاله م کار میکنم یه تایم کوتاه تر تمرین میکنم، مثلا 30 دیقه یا حتی کمتر. بعد یه زنگ تفریح و بازم کار. از طرفی یادم افتاد وقتی دوره پیش دانشگاهی برای کنکور درس میخوندم دوتا کاست موسیقی بیکلام خریده بودم، سیب و توت فرنگی وحشی، هم نمیذاشت خوابم ببره هم حواسم روپرت نمیکرد. سریع دانلود کردم که حس و حال تلاش و موفقیت بهم بده. یه نکته هم بسیار مهم بود اینکه سایته نوشته بود aim for done over perfect و همین این باعث شد بگم فعلا اینا رو بنویس بعدا لازم شد تغییرات لازم رو انجام میدی. چون من همیشه در لحظه فک میکنم باید همه چی عالی باشه.

خلاصه دیروز چون ناهار و شامم هم آماده بود کلی کار کردم و کارم رو پیش بردم. و حس خوبی دارم نسبت به کارهام و نمیخوام بذارم استرس روزهای قشنگ تعطیلیم رو خراب کنهههههه.

++جالبه! همسر هم شیرخور شده!!! من چای نخور شدم و همسر شیرخور! بس که من هی میگم شیر بخر شیر بخر وای امروز یه لیوان شیر نخوردم تحت تاثیر قرار گرفته

تاهل انقدر خوبه که من دوست ندارم به تنهایی حتی برای لحظه ای هم عادت کنم، حس میکنم تنهایی و تنها زندگی کردن مثل یه باتلاقه که تو رو میکشونه تو و فک میکنی رهایی و خوشحال بعد میبینی غرق شدی و از تو باتلاق دراومدن هم کار بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن. هرکی میگه مجردی بهتره تو همین توهم خوشحالی حباب ماننده!

+++خدایا هزارمرتبه شکرت.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 17:04

سلام سلام
سال نوت مبارک عزیزم
منم باید این کارا رو بکنم
و واقعا باید یاد بگیرم حرف مردم برام بی اهمیت باشه
(استاد راهنمام منظورمه)
باید امروز و این لحظه آخرین لحظه ای باشه که بش فکر می کنم

همیشه شاد و سلامت باشی دختر مهربون

به بهههههههه خانم محترمممممم
مرسی جونم. بعله معلومه که حرف هرکسی نباید مهم باشه. من دارم کتاب هنر ظریف بی خیال بودن رو میخونم، یکم بی ادبانه نوشته اما باحاله خواستی بخون.
مرسی عزیزم شما هم همینطور.

نگاه دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 03:05 http://negahekohestan.blogsky.com

سلام
اولا عیدت مبارک
دوما...خوشبخت باشی خداروشکر که خوشبختی ولی زندگی برای همه یه جور نیست...تاهل و تجردو میگم عزیزم برای همه یه جور نیست
من از تجرد الانم راضیترمو این رضایت و خوشبختی که به لطف خدا برای خودم ساختم توهم نیست اما اگرم به فرض محال توهمه خیلی شیرینتر از چیزیه که تجربه کردم
دعا میکنم شما شاد باشی عزیزم برای خوشبختیم تنها خدا کافیه حتی خودمم حساب نمیکنم چه برسه به شریک زندگی تفاوت دیدگاه من و شما تو این مسئله بر میگرده به تفاوت تجربه هامون
دعا میکنم شاد باشی ماهی کوچولوی دوست داشتنی

سلام. سال نوی شما هم مبارککک.
قربونت قطعا که همه از تاهل راضی نیستن و هر تاهلی خوب نیست، من بعد ازدواج آروم تر شدم، خیلی، اما اینم اشتباهه که بعضی ها به قیمت متاهل شدن دست به هرازدواجی میزنن. منظورمن بهونه های الکی جوون ها برای مجرد موندن بود.
تجربه بد شما الآن قطعا هم رو شما تاثیر داره هم رو اطرافیان شما. ایشالا چه مجرد و چه متاهل شاد باشیم و آروم.
مرسی دوست عزیزممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد