تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

هربار

هربار فکر میکنم نه دیگه این نهایت قدرت من، نهایت قوی بودن من و نهایت ظرفیت منه، هربار از خودم میپرسم مگه از این بیشتر هم میشه؟

اما لامصب زندگانی هربار من رو غافلگیر میکنه تا ظرفیت بی نهایتم رو نشونم بده!

هربار از قدرت خودم سورپرایز میشومممممممم!

باز هم تصمیماتی برای تغییر دارم...تغییرات تمومی نداره، مثل ظرفیت من برای تحمل...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 14:58

نمی دونم اینو شنیدی یا نه
که خدا هیچ وقت بیشتر از ظرفیت یه آدم اونو آزمایش نمی کنه

ایشالا همیشه موفق باشی

به سلام خانم کم پیدا!
بعله شنیدم، من فک میکنم ظرفیت فعلی پایینه، خدا که آزمایشش رو میفرسته اون ظرفیته بیشتر و بیشتر میشه، یعنی من معتقدم هربار قوی تر میشیم، نه اینکه قوی هستیم و آزمایشه میاد و ما متحمل میشیم.
مرسی گلم تو هم همینطوووووور

پریسا یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 19:09

اصلا نباید غافلگیر بشی چون از نوشته هات میدونم که خیلی قوی هستی
شوکه نشو از امتحانات یا مشکلات
ظرفیتت رو میدونه که سختی در راهت قرار میده
برعکس من که خیلی ضعیفم و با مشکلات کوچیک میشکنم
ممنون بهم انرژی مثبت میدی

واااو، خیلی ممنونم. شما خیلییی لطف داری به من.
بنظرم شکسته نفسی میفرمایید یا خیلی انتظارت از خودت بالاست، وگرنه هیچکس ضعیف نیست.
قربان شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد