تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

هدف جدید

همه یه هدف جدید برای خودشون تعیین میکنن و اون میشه انگیزه ادامه دادن.

حالا من تصمیم گرفتم یه هدف جدید داشته باشم، یه هدف متفاوت از بقیه اهداف خودم و اهداف دیگران.

هدف جدید من اینه که از این به بعد خیلییییییی به خودم برسم، از همه لحاااظ.

من کتاب زیاد میخونم، فیلم زیاد میبینم، کار هم که میکنم، غذا هم که میپزم، رو تز عزیز هم که کار میکنم، با همسرم وقت میگذرونم.

خب دیگه چی کمه؟

تصمیم دارم هفته ای 2 بار بخور بکنم! عجیبه نه؟برای سینوزیتام!

هر شب که مسواک زدن شده یه عادت، بعدش یه مقدار گلاب بزنم رو پنبه و بزنم رو پوستم! این میشه علاوه بر شستن صورتم با شامپو بچه و یه صابون شفاف کننده که تو حموم صورتم رو باهاش میشورم.

تصمیم دارم هر اتفاقی بیفته یه لیوان دو لیوان شیر خوردنم رو ترک نکنم.

تصمیم دارم یک شب درمیون به برنامه calm گوش بدم و مدیتیشن ش رو قطع نکنم چون همین 2 باری که گوش دادم تاثیر عالی داشته (قسمت دومش مربوط به تمرکز روی تک تک کارهامون بود و من از قسمت دوم به بعد روی تمااام کارهام تمرکز دارم و دیگه بی اختیار کاری رو انجام نمیدم)

تصمیم دارم بجای غبطه خوردن به دوستم که یه تصمیمی که میگیره تا انجامش نده بیخیال نمیشه و همچنین همسرم که وقتی هدفی داره تمام ذهنش رو وقف اون موضوع میکنه، عین خودشون بشم و منم غرق در کارهام و اهدافم بشم. هی نگم کاش منم اینطور بودم! تبدیل به چیزی که میخوام بشم.

تصمیم دارم هرروز اون نفسهای عمیق استشمام هوای پاک و انرژی مثبت رو انجام بدم و در بازدم تمام افکار منفی رو بیرون بریزم. افکار منفی کلا کم دارم اما همون کم هم باید 0 بشه.

تولدمه! و این تصمیمات جدید 29 سالگی منه!

++خیلی وقت بود برنامه کتابراه رو داشتم اما خیلی خوب نبود تا اینکه خواهرم گفت برنامه طاقچه از همه برنامه ها پرطرفدار تره و برای کتابخونی عالیه!

این وسط کتابراه کتاب بوف کور صوتی رو رایگان گذاشت و دانلود کردم. کتاب عشق سالهای وبا رو همسری داره و هاردکاپی دارم میخونم!

از طرفی هم بوف کور رو گوش میدم! تصور منفی من به این کتاب فقط باعث شده تعجب کنم!!! این کتاب نه افسرده کننده ست! نه تاریک! فقط عجیبه همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 22:24

مرسی عزیزم حتما چک می کنم

فدات امیدوارم مفید باشدددد

الهام شنبه 7 مهر 1397 ساعت 10:45

نمی دونم تاثیر ماه مهرِ یا چی
ولی منم تو دفترچه ام شروع کردم هدفای جدید برای خودم نوشتن
ایشالا دو تامون کلی خوب پیش میریم

برنامه ی کالم چیه؟

شاید از بچگی عادت کردیم که مهرماه شروع تلاش و درس خوندن و...و اینکه چون ساعات طلوع و غروب عوض میشه فک میکنم آدم میتونه سحرخیزتر بشه و این یعنی انجام همون کارها تو تایم کمتر.
ایشالا عزیزممم. ما به هم انگیزه میدیم، ما میتونییییم.
این برنامه مدیتیشن و تمرکز و آرامش بخش سازیه، یه قسمتاییش بازه باقیش پولیه که بسته ست. آرامش بخش سازیه، بزن ببین دیوار میاره؟فک کنم بیاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد