تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خوابهایم

خوابهای من شدیدا نشان دهنده مودهای روزمره من هستن، یا تعیین کننده مود من؟؟ خودمم مطمئن نیستم کدومشه!

خواب یه بازیگر رو دیدن خیلی طبیعیه برای من، شب بعدشم خواب دیدم با همسر میریم کلاس فرانسه، و اونجا تفکراتی که داشتم...حس های خاص.

الآن همسر رفت کلاس، و من آهنگ هنوز دوستت دارم بهنام بانی رو گوش میکنم که عاااااالیه و به یاد دخترخاله م میفتم که وقتی هنوز اینجا بود و نرفته بود...چقدرررر میرفتیم بیرون و خوش میگذروندیم، یعنی شاید هفته ای 2 یا 3 بار کافی شاپ رستوران گردی داشتیم و دور دور و ...

من خیلی دلتنگش میشم، خیلی به یادش میفتم و پیغام میدم بهش، با وجود مشغله هایی که دارم بنظر میرسه من بیشتر به یادش میفتم.

و این سوال که دختر خاله چرا کمتر به یاد منه باعث شد به یه چیزی فک کنم، در راستای خواب دیشب...

اینکه آیا من دلتنگ خود خود دخترخاله م میشم یا دلتنگ هیجانات جالب مجردی که عمدتا با دخترخاله م تجربه کردم؟؟آیا دخترخاله همچنان داره تجربیات با من رو با دوستای دیگه ش تجربه میکنه برای همین خیلی هم دلتنگ نمیشه، اما من...

خب همه متاهل ها میدونن که فارغ از آرامش عمیق متاهلی، و تفریحات ساده و سالمی که داریم، گاهی هیجانات کمرنگ میشن و جای هیجانات مجردی رو فعلا چیزی برای من پر نکرده... گاهی سعی میکنم وقتی با دوستام و بدون همسر میرم بیرون کمی از این هیجانات رو تجربه کنم اما تقریبا غیرممکنه...

++دیروز که دوستم گفت زنگ زدن بره مصاحبه، فک کردم ببینا، تا ما فارغ التحصیل شیم همه موقعیتها تموم میشه. بعد از این لحظات روشن زندگیم پیش اومد و عمیقا این فکر اومد تو ذهنم که مطمئن باش خدا برای تو هم یه برنامه عالی داره و وقتش که برسه تازه میبینی چرا خیلی از اتفاقات نیفتادن...

همونطور که به همسری گفتم، من بخاطر تمام کسایی که ردشون کردم قدردانم، تک تک اونها من رو به سمت تو سوق دادن...

چرا شکرگزاری توصیه شده؟این همون انرژی مثبتیه به چیزهایی که داریم و جذب همه خوبی هایی که پتانسیل اتفاق افتادن دارن...

خدایا من شکرگزارم و میدونی این هرگز کافی نیست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد