تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

بزرگ میشویم

خیلی وقت بود که دنبال بازگشت بودم، نه به گذشته، نه، به آینده متفاوت، به آینده کاملااااا متفاوت. داشتم گذشته و آینده ام رو تو ذهنم خیلی متفاوت تراز اونچه که واقعیت داشته باشه تصور میکردم، به طوری که غیر ممکنه، بخصوص گذشته!

خیلی وقت بود که نارضایتی از بعضی شرایط زندگیم سردرگمم کرده بود...انقدرررر فیلم و سریال میدیدم و میبینم که فقط میخواستم تو دنیای اونها غرق شم و کسی من رو از اون دنیا نیاره بیرون...سردرگمی شدید...

شایدم هنوز سردرگم هستم، اما در مسیر مثبتی قرار گرفتم، دیگه نمیخوام چیزی رو عوض کنم، نمیخوام خودم رو و شرایطم رو به صورت فاندامنتال و اساسی عوض کنم نه، میخوام از چیزهایی که دارم استفاده کنم، از موهبتهایی که در اختیارمه استفاده کنم برای فردای بهتر...

همسرم من به تو مدیونم، به مثبت اندیشی تو مدیونم، همسرم تو حتی در مورد قانون جذب از من هم حرفه ای تر عمل میکنی و بیخیالی ذاتی فوق العاده تو نمیذاره حتی لحظه ای به آینده روشن و فوق العاده ای که تو ذهنت تصور میکنی شک کنی...

تصاویر درازمدت همسر از من خیلی بهتره، من شاید قبلا اینطور بودم اما اخیرا انرژی مثبتم به دنیا از یه ماه فراتر نمیرفت اما الآن همسر یه فکرایی تو کله داره که بی نهااااااایت شیرین و لذت بخش هستن....دارم می بلعم این تصوراتش رو...

همیشه فک میکردم همیشه باید شاد باشم و خیلی اکتیو، اما حالا میبینم که باید خودم رو با خودم تطبیق بدم، من همون ماهی کوچولوی 20 ساله نیستم، من در آستانه 29 سالگی و در دریایی از تغییرات قرار گرفتم...باید این تغییرات رو بپذیرم و به قول معروف I've gotta move on

++چند روزی بود به همسری میگفتم یا رازجنگل یا دومینو بازی کنیم، امروز برق که رفت، لپتاپامون هم شارژ نداشت و یه دست بازی کردیم و بنده با اختلاف 50 امتیاز بازی رو واگذار کردم اما خیلیییییی چسبیییییید.

+++طی یک حرکت غیر منتظره از همسر پرسیدم رو من غیرتیه؛ گفت بعلهههههه؛ گفتم عههه تا حالا شده غیرتی شده باشی؟گفت بعلهه گفتم مثال گفت یادش نیست بعد گفت آهان همین چند وقت پیش رفته بودی داروخونه داشتی با آقاهه میخندیدی باخودم گفتم یعنی چی داره با مرد غریبه میخنده!!!

متعجب شدم خیلیییییی شدید! چرا هیچوقت این چیزها رو بروز نمیده؟!!!!!! من تاحالا یکبار هم متوجه غیرتی شدن همسر نشده بودم عجیبا غریبا!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 03:16

انرژی مثبتت همیشه زیاد باشه دوست من
من میام از تو انرژی میگیرما

شاد باشی گل دختر

تو بازی راز جنگل من فقط با تقلب می تونم ببرم
همین طوری امکانش نیست اصلا

فدات شممم، اوه وظیفه سنگینی بر عهده م هستش پس!!
راز جنگل من همه چی یادم می مونه باورت میشه الکی خنگول بازی درمیارم که همسر من رو ببره؟!! اما دومینو اون بهتر بازی میکنه برا همینم 100-50 برد من رو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد