تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

عجله نکن

یه چیزی که خودم بر اساس تجربه یا فیلمهایی که دیدم یا کتابهایی که خوندم یاد گرفتم و یه جورایی رفته در اعماق مغز و احساسم رسوخ کرده اینه که نباید عجله کرد، نباید وقتی چیزی فهمیدی، وقتی اتفاقی افتاد، وقتی یه غیر منتظره ای پیش اومد سریع عکس العمل نشون بدی!

من میتونم در مواقع خیلی عادی، مثل مشکلات کوچیک impulsive باشم اما مشکلات بزرگتر من رو به چالش میکشونن و خیلی راحتتر مدیریتشون میکنم.

الآن با وجود اینکه از هفته پیش یه چیزی تو دلم هست و خیلی به یادش میفتم، فقط این تو ذهنم بود که اگه برم پیش مشاور چی میگه! اگه کاری کرده باشم، اگه عکس العملی نشون داده باشم دیگه چرا برم پیش مشاور میگه تو خودت تصمیم گرفتی و عمل کردی دیگه!

همیشه به عواقبش فک میکنم و میگم نکنه بعدا پشیمون شم که عکس العمل نشون دادم!

درواقع به این شعار خیلییییییییی معتقدم: زندگی اتفاقاتی نیست که برای ما میفتن، زندگی عکس العمل ما به اون اتفاقاته...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 16:51

واقعا خیلی مهمه
چون اون موقع آدم دچار هیجان هست و احساسی عمل می کنه
باید صبر کرد تا احساس ها ته نشین بشن بعد عکس العمل مناسب و نشون داد

ایشالا خیر باشه هر چیزی که هست

خب نتیجه بخاطر صبر من عالی بود. همه چی خوبهههه دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد