تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تغییر

تغییرات جدیدی که در من بعد از متاهلی ایجاد شده:

حرف شنوی شدید از همسر، (من! نمیتونید تصور کنید چقدر میتونه عجیب باشه برای من، و دیگرانی که من مجرد رو میشناسن در تعجب غوطه ور هستن)

تمرکز تو خونه و توانایی درس خواندن در محیط خانه؛

ترک اسلو موشن بودن و سریع همه کارها رو انجام دادن، بخصوص سریع آماده شدن برای کلاس یا بیرون رفتن!

خیلی راحت(تر) "نه" گفتن به چیزهایی که نمیخوام و دوستشون ندارم!

درخواست کردن چیزهایی که میخوام و خوشحالم میکنه با لبخند و لوس شدن!

توانایی زیادتر بیدار موندن و شب دیر خوابیدن!

هرروز دوش گرفتن با وجود انزجار از حمام!

کلا لایف استایلم عوض شده! میتونم خیلی راحت برم کلاس و برگردم به کارهام برسم و یک ذره فکر نکنم به هیچییییی.

بیخیالی همسر کم و کم کم داره روم اثر میذاره و میتونم خیلی راحت و ریلکس باشم.

++چقدرررر خرسندم انگلیس نرفت فینال.ازشون بدم میومد!

+++این گیمی که با برادر شوهری بازی میکنیم خیلی باحاله، خلاف کاریم از زندان فرار کردیم و حالا داریم میریم یه خلاف کار رو بکشیم!!

+++اولین باقالی پلو رو دیروز پختم.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شنبه 23 تیر 1397 ساعت 12:23

اون توانایی نه گفتن از همه چی از همه چی بهتره
و البته بی خیالی

ناهید جمعه 22 تیر 1397 ساعت 13:16 http://www.bazarganisina.com

وب بسیار عالی دارین دوست عزیز موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد