تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

چه جمعه خوبی، به به!

دارم گتسبی بزرگ رو میخونم، انشاش و انتخاب لغتاش از کتابهای قبلی سخت تره اما هنوز دیکشنری چک نکردم!! و الآن تو گودریدز دیدم که هزاران نفر تو دنیا دارن همزمان با من این کتاب رو میخونن!

امروز اصلا رو مقاله و رساله و اینا کار نکردم و به خودم یه تعطیلی خیلیییییی بزرگ دادم!

شام هم مامان دعوت کرد چون نوه عمه م اینجاست و شام دعوتشون کردن. نمیدونم همسری بگه بریم یا نه چون حتم دارم مامانش هم دعوتمون کرده. ببینیم چی میشه، ناراحت نمیشم بگه نریم. نوه عمه م رو از 8 سالگی ندیدم فک نکنم برای خودم هم خیلی لذت بخش باشه.

همسری رفته آزمون و هنوز نیومده. ناهارمون هم آماده ست و منم کلی سریال دیدم و چای خوردم و شیر موز هم خوردم

هوا بادیه و مجبور شدم پنجره رو ببندم انقدر شدید شد!

همسری خیلی به دنیا و آینده انرژی مثبت میده و امیدواره. حتی از من امیدوار امیدوارتره، گاهی حس میکنم من اخیرا نا امید شدم!! اما میخوام روش همسر رو در پیش بگیرم و همش لبخند میزنممم

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 16 تیر 1397 ساعت 13:40

بعضی وقتا امیدوار بودن آسون نیست
ولی مهم اینه که بخوایم و تلاشمونو بکنیم

همیشه شاد و امیدوار باشی دوست من

واقعا گاها خیلی سخته، وقتی تمام شواهد زندگی برعکس این رو نشون میده.
تو هم همینطور الی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد