تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

ازدواج

اگه با فردی که واقعا باهات جوره و درک و شعور بالایی داره خلاصه مچ هستید ازدواج کنی،

میتونم بگم بهترییییییییین حس ها در این اتفاق نهفته، و میتونم بگم تمااام حس هایی که قبل از ازدواج به افراد دیگه داشتی مثل یه حس بچه گانه به عروسک یا ماشین اسباب بازیته!!!

امیدوارم همه با اون کسی که میخوان و میتونن به تدریج عاشقش بشن ازدواج کنن.

خدا مهربونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 16 تیر 1397 ساعت 13:38

خوب یعنی این جوری نباشه که اول قلبت گیلی ویلی بشه برای اون طرف بعد ازدواج کنی؟
من همش منتظرم یه همچین اتفاقی بیفته

نه بابااااا! اون گیلی ویلی شدنا مال کتابهاست! و بنظر من بعد یه سنی دیگه این اتفاق خیلی نادر میشه، حس خوب در کنار طرف مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد