تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

کودکی، نوجوانی

یه چیزهایی هست که هیچوقت نباید ازشون دست کشید، یه عادات کودکی و نوجوانی که خیلی قشنگن و صرفا بخاطر اقتضای سن قطع میشن!

من نه بخاطر اقتضای سن بلکه بخاطر اقتضای موقعیتیم مجبور شدم چندتایی رو قطع کنم، مثل ساعت مچی یا دستبند زرد دست کردن! مثل کیف طرح بچه گانه برداشتن!

اما از طرفی، کودک درونم زنده ست و اکثر اوقات جلوش رو نمیگیرم و ممکنه هرلحظه بیاد و ابراز وجود کنه، پیش همسر که اصلااااااا جلوش رونمیگیرم و همسری عاشقشه و کودک درونم خیلییییییی راحته با همسرم. و به کودک درونم یاد دادم که بعضی کارها رو باید در خفا انجام بده و بعضی وسایلی که براش میخرم رو لازم نیست بیرون از خونه استفاده کنه و تایم میذارم تو خونه لذت میبریم ازشون!

حالا با دیدن یکی دو تا فیلم چیزی به ذهنم رسید، اینکه متاهلی خودش یه محدودیت هایی ایجاد میکنه، منظورم از محدودیت اتفاقاتیه که اگه مجرد بودیم رخ میداد. بعضی از این اتفاقات ممکنه با وجود متاهلی تکرار بشن بعضی هاشون نه! حالا من تصمیم گرفتم اون تعدادی رو که شرعا و عرفا اشکالی توشون نیست اجرا بکنم و از این طرف کودک و نوجوان درونم رو شاد بکنم!

یکیش اینه که بیرون رفتن با دوستام رو قطع نکنم! حالا این یکم سخته چرا! چون همسر من مردیه که بعد اینکه اومدیم خونه مون تو این 5 ماهه جایی نرفته بدون من! اصلا خوب نیست! اما چه میشه کرد! دوست داره همه جا با من بره! از طرفی هردومون از اون دسته آدمهایی هستیم که تو خونه هم میتونیم سرمون رو گرم کنیم و خوش بگذرونیم و نیازی به بیرون رفتن حس نکنیم! حالا من میخوام حس کنم مجردم و بعضی کارهای دوره مجردی رو انجام بدم، بادوستام برم بیرون، خودم فیلم میبینم و یکم حس استقلال خودم رو بیشتر کنم! کتاب خوندن هم خیلی کمک میکنه دستش درد نکنه.

یکمی از حسهام رو که قابل گفتن و قابل بیان بود گفتم باقیش یکم فانتزی، و یکم خاصه و با کلام نمیشه بیان کرد.

ایشالا که همه هرجایی که هستن شاد باشن، کودک درونشون خوشحال باشه.

از زندگی لذت ببرید چون واقعا عالیه، هر لحظه هر رنگ، هر طعم واقعا محشرن...

میخوام چایی با شکلات بخورم و ادامه مقاله رو بخونم که شام میریم خونه مامانم اینا دلمه خوری

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 9 تیر 1397 ساعت 15:33

من لباسای رنگی رنگی می پوشیدم
هم آزمایشگاهیم گفت اینا در حد سن تو نیست ها
منم گفتم اتفاقا در حد سن منه

به نظر من هر چیزی که به آدم حس خوب میده خوبه
و خیلی خوبه به حرف کودک درونت گوش میدی

همیشه شاد باشی

منم وقتی میرم بیرون مراعات نمیکنم، اما کم میرم بیرون! و اینکه تدریس تو دانشگاه خیلی آدم رو محدود میکنه
آره بابا در خفا کلی ادابازی داریم با کودک درونم
یو تو عزیزممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد