تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خدا مهربان است...

امروز داشتم فیلم نمایشی رو که وقتی سوم دبیرستان بودم بازی کردم نیگا میکردم و کلی خندیدم! اداهای من به طرز باور نکردنی مثل یه پسر بسیار خفن بود!!

نکته قابل توجه اینه که با اکثر اونهایی که تو فیلم میدیدم هنوز دوستم و قطع ارتباط نیستیم! و دیدم یکی ازدوستام تو فیلم فقط میخنده و شاده اما یکی دیگه به زوووووور لبخند میزنه! و جالبه که اونی که میخنده همیشه شاد و الآنم میتونم بگم 90% خوشبخته اما اون یکی دپرس و ...یه بار طلاق گرفته و......

فقط این تو ذهنم بود که ما واقعا همه چی رو خودمون جذب میکنیم!

++یه کنفرانسی ما ثبت نام کردیم پاریس و غیر حضوری مدرک مقاله ارائه شده گرفتیم بعد قرار شد یه جایی چاپ بشه کلی پول گرفتن از ما و چاپ هم نشد بعدااا گفتن بیا اینم چاپ من 3-4 ماه پیش رفتم تو سایت ژورنال دیدم که فقط اسمم هست و اصلا فایلی نیست مبنی بر اینکه این داره چاپ میشه یا شده! خلاصه هی تماس گرفتم که پول من رو پس بدید! اینا هی میپیچونن! اونروز زنگ زدم گفتن این دبیرخونه از اینجا رفته! من گریه م گرفت که اینا کلاهبرداری کردن و.........خیلی ناراحت شدم!

امروز بالاخره شماره شون رو پیدا کردم و باز میپیچونن! نمیدونم از حرص چیکار کنم! تو رو خدا خل نشید ندید این موسسات مقالاتتون رو! خودتون چاپ کنید منم چون مقاله م خیلی بیخود بود ریسک کردم خودم سابمیت نکردم! مقاله های درست حسابی رو اینطوری نکنید!

+++بعد اون همه بدخلقی و دوران داغون و غرغر خیلی میچسبه وقتی همسری میگه خیلی دوستت دارم دوست داشتنم هرروز هم داره بیشتر میشه...

خدایا شکرت. لطفا کمکم کن بنده خوبی باشم مستحق این همه لطف باشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 21:19

کار خودتو اصلا دست مردم نده

عزیز دلم همیشه شاد باشی

یکی از دوستام اون کارو کرده بود چاپ هم شد اغفالم کرد! گول خوردممم!!

مونا چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 18:47 http://gazand.ir

دقیقا چیو چاپ کردن؟؟

اسم بنده با اسم مقاله!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد