تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

گناه

کار بدی کردم خدایا من رو ببخش! مثل یه معتاد شدم! شکاک میشم!!

بعد اینکه انجامش میدم سریع پشیمون میشم! یه مدت اعتماد میکنم و راحتم بعد اجازه میدم یه لحظه و یه اتفاق بره تو مغزم و مخم رو بزنه که دوباره تکرارش کنم و بعد باز روز از نو روزی از نو!!

خدایا من رو ببخش و به ما معتادان کمک کن این کارهای بدمون رو ترک کنیم!! باید پشت دستم رو داغ کنم!!

++حالا درست شب قبل اینکه آروم بشم انقدر حالم بد بود که خواب هم دیدم!! خوابی رو که نباید میدیم!!

خدا کمکمون کنه زندگی متاهلی خیلی آرامش داره و........

اما مراقب نباشی میفتی تو یه باتلاق خطرناکی که بیرون اومدن ازش سخته!

من و همسر هم که هردو مرموزیم! دوست نداره سر از کاراش دربیارم! منم لجباااز مرموز شدم عین خودش! تو دوران نامزدی همیشه بانوی باوقار بودم و وقتی جواب نمیداد یا پشت خط میرفتم اصلااا به روش نمیاوردم وخودش بهم میگفت که چرا جواب نداد یا با کی حرف میزد! کلا خوشش نمیاد کنکاش کنم!

بعد هم خونه شدن یکم سخته این بانوی باوقار رو 100% مواقع روشن نگه داری و وقتهایی که صبر نکردم خودش بگه چی به چیه یکم حرص خورده!

باورتون نمیشه مثلا امروز هی براش اس اومد و من به خوندن مقاله م ادامه دادم که نپرسم کی بود! یعنی چی این حس قوی در من که میخواد بپرسه و بدونه؟!!!!!! باید این حس رو بُکُشم! خلاصه هیچی نگفتم بعد نیم ساعت خودش گفت مامانش بوده و ........ جایزه سوال نکردن از همسر همیشه خیلی شیرین تره! باید یادم باشه!

با یه آذرماهی ازدواج کردی که توجه رو در این چیزها نمیدونه و رسما حس دخالت و فضولی بهش دست میده!

+++اگه این مطلب رو میخونی یه لحظه بگو خدایا به پدر و مادر ماهی جون کمک کن اون کاری که میخوان انجام بشه و مشکلشون حل شه. مرسی واقعا.

نظرات 1 + ارسال نظر
پرفسور خسته یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 22:14 http://porfossor.blogsky.com

خدایا به پدر و مادر ماهی جون کمک کن اون کاری که می‌خوان انجام بشه و مشکلشون حل شه.

ممنووووووون. صبر باید کرد صبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد