تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تعطیلی دیگران، روز کاری ما!

ما 5شنبه جمعه کلاس داریم! 5شنبه یکم اوکیه اما جمعه واقعا صبح زود بیدار شدن و رفتن به آموزشگاه یعنی داغوووون!

بعد من 5شنبه ها 6 تاکلاس دارم و واقعا خستگیش تا عصر جمعه از تنم درنمیاد...

شنبه هم تعطیل بود و فک کردم شاید کمی استراحت کنم و به کارام برسم که همسری گفت مامان اینا رو دعوت کنیم. سریع گفتم باشه. و مامانش هم سریع دعوتمون رو قبول کرد. درسته که خودم ناهار نپختم و از بیرون مرغ با هویج گرفتیم که فوق العاده بود و اصلا هم به رومون نیاوردیم که من نپختم و مادرشوهرم کلی تعریف کرد اما بازم کلی کار بود و همسری کل خونه رو جارو کشید و رو سرامیک ها تی کشید دستش درد نکنه واقعا!

بعد عصری هم پسرخاله همسری با خانومش اومدن خونه مون چون تاحالا نیومدن. خوب بود خیلی تعریف کردن از خونه مون و کلی از میز ناهارخوریم تعریف کردن و گفتن وااااااااااای و از اینکه فهمیدن قیمتش بالاست و از اینکه مشخصه خرسند شدیم!

حالم با همسری خوبه شکر. بهش گفتم باید 10 امتیاز مثبت بگیره تا من باهاش کامل آشتی کنم! چالش باحالیه!

کارای پایان نامه م مونده و اصلا نمیتونم تمرکز کنم روش از طرفی هم زدم به بیخیالی!

کانون هم میان آبزرو و باید هر جلسه آماده باشی و........

خانوم پسرخاله همسرم میگه زود بچه دار نشی ها، به هیچکدوم از کارات راحت نمیرسی، گفتم من نههه قبل دفاعم که اصلااا نهه! بعدشم یه سال باید خوش بگذرونم با خیال راحت یا نه؟

خلاصه! ما رفتیم سینما مصادره رو دیدیم خوب بود اما نه خیلییییییی. من زیاد طنز دوست ندارم فیلم جدی باحال میخوام. حالا بیا همسری رو راضی کن که بریم لاتاری...دیشب کفت باشه گفتم امروز بریم! سانس هاش هم جالب نیست، 11 و 2 و نیم! 2 ونیم که نمیشه چون من 4 کلاس دارم. 11 هم زودهههه!

فردا هم که من تا ظهر کلاسم و همسری از 3 کلاس دارهه. ایشالاااا 3شنبه بتونییییییییییم.

شاد باشید و خوش بگذرونید و فیلم و کتاب فراموش نشود. بخصوص کتاب به آدم یاد میده چطور میشه خیال پرداز بود و زندگی جالبی در دنیای خیال برای خودت خلق کنی و بعد اون زندگی تبدیل به واقعیت بشه....

++اوه اوه! من در سن 14-15 سالگی یکی از کتابهای بابا رو به اسم "بیگانه ای در دهکده" اثر مارک توآین خونده بودم، بعد اصلا این کتاب خیلیییییییییی عجیبه! دوباره دانلودش کردم بخونم میترسم از کار و زندگی بندازه این کتاب من رو!

+++فردوسی پور تو برنامه دورهمی به من خیلی انرژی مثبت داد! از اینجور آدمها خوشم میاد، بلد نیستن تنبلی کنن، بلد نیستن خودشون رو به موش مردگی بزنن و برای کار نکردن هزارتا بهانه جور کنن. خیلی خوشم اومد. یادم انداخت که میتونم خیلی تلاش کنم و با عشق بدون خستگی کار پایان نامه رو پیش ببرم ایشالا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد