تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

پایان تعطیلات

رفتیم شمال جای همه خالی عالی بود، هوا همراهی کرد، ابری بود گاهی اما بارون اصلا نبارید، کلی کنار دریا، جنگلهای گیسوم، سورتمه و........خیلی خندیدیم و خیلی خوش گذاشت واقعا خدا رو شکر.

چندباری که صحبت کردیم همسرم گفت که خیلی صبوری، صبوری میکنی، شاید خودم متوجه نباشم اما خیلی ها بهم گفتن، اما اینکه همسری هم متوجه شده و قدرم رو میدونه خودش خیلی لذت بخشه.

دلم هرروز برای مامانم تنگ میشه و هرروز بیشتر لوس تر تر میشم!!! این درسته که من تو خونه خودم آرامش کاملللل دارم و خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم، اما این حس که خونه پدریم یه مامن امن و گرم و آروم برای من شده برام خیلی جالبه! این حس 100% جدیده!!

دیروزم با خانواده همسرم رفتیم یه پارک نزدیک که بسیاااار خلوت بود وهوا هم عالی و واقعا خوش گذشت.

امروزم صبح تصمیم داشتم زود بیدار شم که گوشیم خاموش شده بود و الارمش نزده بود با گوشی همسر ساعت 9 بیدار شدم و شروع به کار کرده ام. گوشت پختم و میخوام برنامه ریزی کنم برای کارهام. دیگه تعطیلات تموم شده و باید شروع به کار کرد خیلی جدی.

با مامان فک کردیم تصمیم این شده که من هربار که غذا میپزم برای 2 وعده بپزم که صرفه جویی در زمان بشه که کلاسها شروع بشه این رساله می مونههههههههههههه!!

تصمیم برای وقت تلف نکردن در فضای مجازی خیلی جدیه، و کتاب خونیم خیلیییییی بیشتر شده و راضی هستم، یه تعادل هم بین فیلم و کتاب و کارهام ایجاد میکنم و ایشالا کارهام خوب پیش بره.

سالی که نکوست از بهارش پیداست واقعا درسته، همچنان حسی عالی به امسال دارم و مطمئنم اتفاقهای عالی میفته و همه چی خوب پیش میره، انشاله.

خوش بگذرونید، مثبت فکر کنید، از اعماق قلبتون مطمئن باشید اتفاقهای خوب در انتظارمونه، باور کنید اتفاق میفتن! من کل زندگیم رو مدیون قانون جذبم، اولش نمیدونستم قانون جذبه و فقط تصورات خوب میکردم و میذاشتم سلول های بدنم با تصورات لبخند بزنن، بعدش فهمیدم این قانون جذبه و قدرتش بیشتر هم شد چون خودآگاه شدم...

تو میتونی...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 12:55

منم برای این قانون جذب باید خیلی خیلی رو خودم کار کنم
ایشالا این سال یکی از بهترین سالهاس
برای تو
برای ما
و برای همه

کار کن، معجزه میکنههه.
ایشالااا، هرسال بهتر از پارسااال

اناهیتا سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 20:11 http://khaterateman1369.blogsky.com/

سلام ماهی جونم . ای جونم رفتی خونه خودت ؟ایشالا همیشه خوب باشی امسال حتما سال خوبیه منم حسم همینه

سلام عزیزممم. بعلههه 2 ماهه رفتممم.
مرسی خانوم شما هم همینطووور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد