تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

پیام بازرگانی پیام اخلاقی

یه چیزی بگم! اگه وبلاگی رو میخونید، مثلا وبلاگ من و این فکر میاد تو ذهنتون که اینا چقدر خوش شانس و خوشبختن باید بهت بگم سخت در اشتباهی!

ما خوشبختی رو میسازیم! از اتفاقهای کوچیک برای خودمون شادی های بزرگ میسازیم و مسئولیت شاد بودنمون رو بر عهده میگیریم!

ما به خودمون سخت میگیریم و رو اخلاق و توانایی هامون کار میکنیم!

ما تایم صرف میکنیم برای ساختن رویاهامون و علاوه بر تصورات قشنگ و فرستادن انرژِی مثبت به دنیا، دست روی دست نمیذاریم و پا میشیم و تلاش میکنیم و رویامون رو میسازیم.

ما آدمهای شاد و دلخوش، سخت نمیگیریم و میبخشیم و فراموش میکنیم و گذشت میکنیم و انرژی مثبت به اطرافیان میدیم و بازتابش به خودمون برمیگرده!

ما آدمهای شاد قوی هستیم و انعطاف پذیر و خودمون رو با اتفاقات و محیط وفق میدیم...(در حد توانمون  چون من مهر، آبان و آذر سر اون دانشگاه دور که رفتم خیلی غرغر کردم)

و از همه مهمتر اینکه ما آدمهای شاد و به اصطلاح خوشبخت از نگاه دیگران، "راضی" هستیم، کلیدواژه خوشبختی رو "رضایت" میدونم و بس!

رضایت فعالانه، نه رضایت منفعلانه! رضایت از چیزهایی که دست خودت نیست و تحت کنترلت نیست، و رضایت از مواردی که سرنوشت برات رقم زده.

و نارضایتی از تنبلی، ناراحتی، افسردگی های مقطعی و تلاش برای گذر از اینها و تغییر هرگونه خصوصیتی که خوب ندونیم.

ما آدمهای شاد، شادی مون رو خلق میکنیم. هر لحظه، همینجا!

با یک لیوان شیر و خرما یا چای و بیسکوئیت پُتی بور و موسیقی...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 30 دی 1396 ساعت 23:13

پیام اخلاقی خوبی بود
خیلی خوب

خدا رو شکررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد