تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

رهگذر زمان

وقفه 2 هفته ای در کارهامون ایجاد شد! یکی به علت تفکرات پدر پیرامون خرید فرش و تحقیقات میدانیش+ فوت عمه ام!!

من دیگه چیزی نخریدم و همش در حد انتخاب و ......همسری هم یکم سرعتش رو آورد پایین اما با این حال کلی کار مونده و واااااااااای!!

در عوض من از فرصت استفاده کردم ورقه های فراوان دانشجوها رو تصحیح کردم امروز 3 سری نمره وارد کردم تو سایت!

دیروزم فاینال که گرفتیم همونجا کارنامه ها رو نوشتم و دادم به همسری و کاری برای خونه نموند.

کاغذ دیواری انتخاب کردیم اما پرده رو نتونستیم انتخاب کنیم! و لوستر! سخته واقعا! حساسیت من برای متفاوت بودن به همسر هم سرایت کرده و حالا هرجا  هر خونه ای هرچی میبینیم از گزینه ها حذف میشه چون مختص ما نمیشه!!

یه دور جر و بحث داشتیم و بعدش برای آخرین امتحان دانشگاه دوری که میرم با همسری رفتم که کتابها و ورقه ها رو با ماشینش بیارم، یک مکالمه مصالحت آمیز و گفتگوی فوق العاده باهم داشتیم! یه چیزی گفت! خیلییییی رک گفتم من ازدواج نکردن رو یک گزینه قوی داشتم! بنابراین هیییییچ برنامه ریزی قبلی برای ازدواج نداشتم!! و بعدش بهش گفتم من چشم بسته انتخابت نکردم و قشنگ فکرامو کردم و همونطور که خودش گفته بود وقت گذاشتم و شناختمش!

کلی احساسات قشنگ بهم دادیم و وقتی من رو رسوند خونه و بعد نیم ساعت میخواستم برم اس بدم که دوستت دارم، دیدم اس اومد که دوستت دارم!! تلپاتیییییی

عمه ام در شهری در یک استان بسیار دور فوت شده و اینجا هم میخوایم مراسم بگیریم. مراسم بگذره سریع میفتم رو خط خریدها که خیالمون راحت شه و من یکم به رساله بیچاره م برسم!! و بعد 2 هفته اینا بریم سر خونه زندگیمون. این وقفه شاید همسر رو ناراحت کرد اما من یکم خوشحالم، گویا که 100% آمادگی نداشتم و حالا دارم قوی میشم برای این تغییر.

+یه دنیا فیلم و سریال دانلود کردم!!!!!!!

لغت بارزی که از فیلمهای پلیسی یاد میگیری:

autopsy

کالبد شکافی!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 30 دی 1396 ساعت 23:18

خدا رحمتشون کنه

می دونی وقتی که یه ناراحتی پیش میاد و در موردش صحبت میکنید اون مشکل حل میشه و دیگه ازش عبور میکنید
ولی اگه حرفی زده نشه رو هم جمع میشه و مشکلات بعدی و به وجود میاره
چقدر خوبه این کارو انجام میدین

زندگیت پر از لحظه های خوش دوست من

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
امیدوارم این حالت و این کارمون همیشگی باشه.
تو هم شاد باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد