تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

همسر متفاوت

من برای چندمین بار بهم ثابت شد که همسر من با بقیه مردها تفاوت داره! و اون کارها و رفتاری که روی مردهای دیگه اثری داره روی همسر من اثر متفاوتی دارن!

همسر من بیشتر از من اشتیاق داره که بریم خونه خودمون! نمیدونم چرا! نمیدونم چرا اینقدر عجله داره! و من انقدر خونسردم! و از این خونسردی من حرص میخوره!

اونروز برای انتخاب رنگ کابینت انقدررررر وقت صرف شد من شروع کردم به غرغر کردن که کارهام موند و میتونستیم یه روز دیگه این کار رو بکنیم و تو به کارهای من اهمیت نمیدی و.........

بعدش حالا کلی آرومم کرده که استرس نداشته باش و...بعد گفت بده که میخوام زودبریم خونه خودمون؟و من مجبورش کردم دونه دونه انگیزه هاش رو بگه! خیلی خوب بود!!

در اینکه خسته ام شکی نیست! خسته از فشار کاری این نیمسال تحصیلی! از فشار پروپوزال و فکر رساله و........اما هربار حس میکنه من کم کاری میکنم سرد میشه!

میخواست امروز بریم لوستر و چراغ برای اتاقها ببینیم که گفتم مهمون داریم قیافه گرفته بود

نمیدونم همسرهای شما هم اینطورن؟؟من چیکار کنم؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد