تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

نمیدونم!

من میتونم گاهی بسیااار حساس و به قول معروف لوس بشم! معمولا هم اینطوره که در مورد چیزهای که اصلا فکرشم نمیکنی ناراحت میشم و غصه میخورم اما در مورد چیزهایی که شاید اکثر افراد ناراحت شن من بسیار کووووول عمل میکنم!!

درسته که همیشه قبل "پ" یه چیزهایی تو ذهنت پررنگ میشن و شاید اگه هفته بعد پ باشه تو اصلا فکرشم نمیکنی!! اما گاهی وقتی میبینم یه چیزی رو از ته دلم میخوام و انجامش نمیده خیلی ناراحت میشم! حتی نمیدونم باید اصرار کنم یا نه!

شاید باورتون نشه اما مورد مسخره اخیرم اینه که برای تولدش تو اینستا پست گذاشتم و کپشن عاشقانه...اومد لایک کرد! هیچی ننوشت و وقتی گفتم مثل افراد دیگه زندگی م اومدی لایک کردی و تموم فقط بوس فرستاد! و وقتی پرسیدم ننوشتی؟نوشت مینویسم! که تقریبا مطمئنم هیچی نخواهد نوشت! حتما اگه چیزی نوشت میگم!!

درسته خیلی خجالتیه و حتی پیش مامانش هم دستش رو دور گردن من نمیندازه! اما منم آدمم گاهی نیاز دارم تو جمع حواسش به من باشه و من بین آدما کیف کنم که یکی رو دارم!!!

کلا الآن که مینویسم میبینم پ خیلی تاثیر گذاشته! الآنم که میومدم کتابخونه میخواستم اکثر راننده ها رو بزنم!

++فقط کمد و کابینت ها مونده. پکیج رو هم نصب کردن و سرویس خواب و مبل هام هم رفته نشسته تو خونه. بعضی چیزها رو انتخاب کردم و مونده خریدن، اما باقیش رو بعد اینکه این نیمسال تحصیلی سختتتتتت تموم شه میخرم، یعنی انشاله هفته بعد 3 شنبه من یک پرنده رها از قفس خواهم بود! پوکیدم تو این 3 ماه!

+++تو پست قبلی تصمیم گرفتم به حرفاش گوش بدم و تا الآن در کنترل خشم و اطاعت ازش عالی بوده ام اما وقتی اون چیزی رو که من میخوام انجام نمیده همه خوبی هایی که میکنه یادم میره و تمرکز میکنم رو کاری که نکرد و میگم من چرا به حرفاش عمل کنم وقتی به خواسته من اهمیت نمیده؟!!!

هفته پیش که من میخواستم 4 شنبه شب برگردم که زنگ زد و گفت قرارمون این بود که 3 شنبه برگردی(در حالیکههههه قرار نبود! اون گفت برگرد من گفتم 4 شنبه میخوام با خواهرم باشم! وقتی هم گوش نکردیم به حرف هم من اس دادم که حالا ببینیم چی میشه!! این آخرین جمله بود! بعید میدونم حالا ببینیم چی میشه قرارمون بوده باشه که من 3 شنبه برگردم! ) اما بهرحال گفتم باشه بلیط بگیر!! بلیط خرید برام و برگشتم! یعنی در این حد مطیع!!! حقیقت اینه که بی نهایت خوشحال شدم برگشتم چون استراحت کردم و بعد هم کاشف به عمل اومد که مامان برنگشت!!!!!

اما خب....

بهرحال نمیدونم تاثیرات پ ه یا اینکه من واقعا حس میکنم تو این رابطه 2 نفره من بیشتر مراعات میکنم تا همسرم! شایدم همون قضیه امتیاز دهیه! همسر میگه من دارم برای اینکه بریم خونه خودمون تلاش میکنم پس ماهی کوچولو نباید انتظار دیگه ای داشته باشه چون من 50 امتیاز جلو هستم!!!!! اصلااا بعید نیست!

+++یه آهنگ شاد میذارم تو گوشم و باخودم میگم بیخیاااااال دنیا!! اگه قراره حال خوب من با همسرم تنظیم شه ممکنه خیلی وقتها ناراحت شم! راهی برای خود-شاد-کنی هست...موسیقی و چای و پروپوزال

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 18:44

شک نکن مربوط به پ میشه

بزار چند روز بگذره اصلا میبینی خیلی چیزا اونی که تو فکر می کردی نبوده

ایشالا همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد