تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

موفقیت در کنترل حالات روحی

وبلاگ نویسی خیلی خوبه! من هربار میام میبینم با فروان احساست چیزی نوشتم و الآن دیگه اون حس ها رو ندارم!

اون نوشته رو بولتن مشاوره عالی اثر کرده!

میام مینویسم و واقعااا تخلیه احساسات میشه!

دیروز رفتیم شیرآلات و روشویی و اینا دیدیم، یه دور دیگه آشیانه عشقمون رو بررسی کردیم که چی چجوری خواهد بود. عااشق ویوی آشیانه مون هستم! طبقه 5 هستیم که در واقع طبقه 6 محسوب میشه و از پنچره پذیرایی که نیگا میکنی تا دوردست ها خونه ای نیست که مانع دید ما بشه و عالیه. تازه فهمیدم به مقدار زیادی خود همسری داره عجله میکنه، و توضیحاتی داد که چرا تعلل نمیکنه و.....

+چند وقتی هست که consciously دارم روی کنترل خشمم کار میکنم! هربار نفس عمیق میکشم و میگم عههه عههه داری وارد لوپ خشم میشی و بجای ورود به باتلاق خشم خودم رو عقب میکشم و لبخند میزنم، عالیه!

++اخیرا هرکار خوبی که میکنم حس های عجیب دارم! انگار مغزم شدیدا حسابگر شده و سریع انرژی مثبت میده بهم! با قرآن خوندن و صلوات و .... حس حفظ کردن لغات جدید بهم دست میده و حس اینکه با این کارها دارم کیف اخرویم رو پر میکنم خیلی خوبه! من نماز و روزه و اینجور کارهای واجب رو خیلی توشه محسوب نمیکنم چون حس میکنم یه جورایی وظیفه ست و نمره اضافی ندارن اما قرآن و ذکر و صلوات و خلوت ها با خدای مهربون واقعا روح رو جلا میدن و حس خوب بعد گریه رو به آدم میدن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد