تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

عجله

دلیل این همه عجله رو نمیفهمم!

اینکه معطل نکنه و سریع کارها رو بکنه اصلا بد نیست خیلی هم خوبه اما اینکه به خودمون فشار روحی وارد کنیم و اذیت شیم چرا؟چون یه تاریخ ذهنی تو ذهنش گذاشته که بریم خونه خودمون اصلا خوب نیست!

یکم خسته شدم از این همه بدو بدو! من این ترم واقعا خسته شدم و سرم شلوغ بود و فشار روحی پروپوزال و 3 شنبه های مسخره خیلی اذیتم کرد!

حالا ترم تموم نشده باید بدو بدو برم خرید؟!!!!!!!

این تنها موردیه که مقاومت خواهم کرد! و نمیذارم مجبورم کنه!

درسته که همسری خودش از اول هم عجله داشت و از دوران نامزدی خوشش نمیومد و منم خوشم نمیاد اما بیشتر عجله ش بخاطر اینه که مادرشوهرم داره عجله میکنه و اینبار ببینمش مستقیم یا غیر مستقیم خواهم گفت که دست از سر ما بردار بذار با آرامش کارامون رو بکنیم! (بنظرتون کار درستیه؟)

خدایا این برهه سریع بگذره من خلاص شم! دغدغه هام و ناراحتی هام وفشارهای کاری به اوج خودشون رسیدن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد