تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

چندتا زندگی

گاهی دلم میخواد چندین بار زندگی کنم! هربار در یک نقش متفاوتی، هربار یه شخصیت جدیدی!

زندگی خیلی کوتاهه و زمان سریع میگذره و من خیلی از اون شخصیت هایی که میخوام نمیتونم باشم!

من خیلی تغییر کرده ام و میکنم و خودم رو ثابت نگه نمیدارم و ثبات رو ذاتا خصیصه مثبتی نمیدونم! به نظر خیلی ها مودی به نظر میرسم اما من اسمش رو مودهای متفاوت نمیذارم، بلکه تجربه های مختلفی هستند از بودن های مختلف...

وقتی آدم ها رو که میبینم، آدمهایی که خیلیییی با من فرق دارن، دلم میخواد تجربه کنم "او" بودن ها رو...دلم میخواد یک دور دیگه زندگی کنم و متفاوت باشم. 

من تغییر میدم خودم رو، همیشه سعی ام تغییر رو به احسن بودنه، اما گاهی تفاوت هایی هست که بد و خوب نداره، صرفا تفاوته...

و مسائلی هست که جبریه، محل به دنیا اومدنم، پدر و مادرم ،وضعیت زندگیم...دوست داشتم میتونستم شرایطی رو که نمیتونستم تغییر میدادم و متفاوتها روتجربه میکردم...

++تصورات جدیدی برای شب موقع خواب پیدا شد!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد