تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خواب

من از بچگی دوست داشتم که صبح دیر بیدار شم! بعد بقیه بیدار شم و یکی بیاد بیدارم کنه.

یا وقتی شب می موندم خونه خاله م، دوست داشتم دختر خاله م قبل من بیدار شه و من زودتر بیدار نشم و همش منتظر بمونم که اون بیدار شه بازی کنیم!

الآنم واقعا دلم میخواد یه روزی من بعد همسری بیدار شم و اون من رو بیدار کنه!

اما نمیشههه! من همیشه زودتر بیدار میشم

یکی از علتهاش اینه که من سرییییییییع خوابم میبره و همسری ممکنه حتی تا یک ساعت یا بیشتر خوابش نبره!

دومین علتش اینه که من هروقت بخوام برم بیرون لااقل یک ساعت و نیم قبلش بیدار میشم که آروم حاضر شم و همسری 45 دیقه قبل رو کافی می دونه!

خلاصه که نشد من یه جایی، تو یه جمعی، یه مسافرتی باشم و زودتر از بقیه بیدار نشم!

تنها شخصی که گاهااااا زودتر از من بیدار میشه مامان عزیزمههه. قربونش بشم.

دیشب خیلی برامون زحمت کشید و یه شام عالی داشتیم برای همسری. سالادم درست کردم به شکل حرف اول اسم همسری. که بیشتر شبیه خرگوش شده بود از اینور! کلی خندیدیم!

++از دیشب با همسری بودیم امروز صبح رفت کارنامه ها رو داد باز اومد خونه ما و خونه دیدیم و برگشتیم ناهار خونه تااا ساعت 9ونیم. چقدر لذت بخشه با کسی باشی که دوستش داری.

تو این 8-9 ماهه بعددد عقدمون امروز با اعتماد به نفس میتونم بگم که رابطه و روندش رو به دست گرفتم و بالاخره همونطور که از خانم های بسیااار باسیاست یادگرفتم، تونستم با ابراز محبت به همسرم رابطه مون رو بهتر و بهتر از قبل بکنم.

البته اینم بگم که عصبانیتم رو خیلییییی بهتر از قبل کنترل میکنم و هربار برای خودم تکرار میکنم وارد لووپ نشو داری میشی، بیا کنار و ازاین بازی های ذهن. واین تاثیر مثبت داشته علاوه بر اخلاق ماهههههه همسر ماهممم.

خدا رو شکر میکنم.ممنونم خدای مهربووون.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 28 آبان 1396 ساعت 14:46 http://ellie123445.blogsky.com/

من بسیارخوابالو هستم وبرای همین هر جا میرفتیم من همیشه از همه دیرتر بیدار میشدم
الان چون صبح مجبورم برم دانشگاه زود بیدار میشم ولی اگه تعطیل باشه به قول معروف تا لنگ ظهر میخوابم

من ازاول یک سحرخیز مادرزادی بوده ام! هرگز نمیتونم دیرتر از 8 بیدار شم! آفتاب که یکم میاد بالا من بیدار میشم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد