تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

من و موسیقی

نمیتونم باور کنم این قدرت رو دارم!

با اینکه امروز روز بسیار عالی ام با مسئله تکراری با بابا خراب شد و کلی حرص خوردم و ذهنم داغون ......

باز هم از اینکه میتونم ببخشم، میتونم آروم شم و با فیلم دیدن و درس خوندن برای کلاسهای هفته بعدم خودم رو از فضای ناراحتی دربیارم یکبار دیگه بهم ثابت کرد که من قوی هستم!

نقش موسیقی خیلی بسزا بود...

هروقت غمگین شدید موسیقی نسبتا شاد یا حتی کمی ملایم گوش بدید و تکرار کنید که غم موقتیه و شادی و آرامشه که موندگاره...

به مصاحبه که فکر میکنم شعفی من را فرا میگیرد. روی نقاط قوتم تمرکز میکنم و لبخند میزنم! و سفر اخیری که با همسری داشتیم و عکسهاش رو مرور میکردم و لبخند میزدم...کاش بشه و آذر بازم بریم. اینبار شاید رفتیم کیش.

+امروز یکی از شاگردام گفت تیچر امروز خیلی سرحالید :)

خیلی تیزه...

دیشب پیش همسری بودم و خیلی خوب بود و من به خودشم گفتم: کاملا حس ملکه بودن به من میده...این حس عالیهههه.

همین حس ها باید کافی باشه که من خدای خود را شاکر باشم...

تلخی و نامزدی و مشکلاتش موقتیه....

++یه چیزی بهم ثابت شده! هروقت از ته دل اراده میکنم و طلب بهتر شدن رومیکنم و از خدا میخوام کمکم کنه که روی جنبه معنوی خودم کار کنم اتفاقی افتاده و من روبه سمت معنویات و بهتر شدن برده...

تو نیت کن و نیم قدمی بردار، حضرت یار به سویت میشتابد...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 13 آبان 1396 ساعت 00:40 http://ellie123445.blogsky.com/

واقعا موسیقی هم می تونه حال آدموخوب بکنه و هم بد
برای همینه من در یک اقدام از پیش بش فکر شده
تمام آهنگهای غمگینمو پاک کردم
آدم یه جا باید به خودش بگه بسه

همیشه شاد باشی دوست من

قطعا همینطوره، من هرگز آهنگ غمگین گوش نمیدیم.
همیشه شاد و همیشه هم شادم. غیر از مواقعی که عصبانی هستم!!
چون من حالت عمگین ندارم یا شادم یا عصبانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد