تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

امروز مود متفاوت

امروز صبح زود بیدار شدم، زود یعنی 5 ونیم! مطالعه و یادداشت و .......تا ساعت 8 که رفتم که به قرارم با مشاور برسم،

این مشاور رو دوستم که ارشد روانشناسی بود معرفی کرده بود و من الکی وقت گرفته بودم! رایگان هم هست دانشگاه. دقیقا نمیدونستم چی میخواستم بگم! یه چیزایی گفتم و سوال پرسید و به چندتا از مشکلاتم راه حل ارائه داد و در نهایت نتیجه این شد که من فهمیدم مشکلاتم بیخود هستن و دیگه بیخیال شم و لذت بیشتر تر ببرم و با همسرم همراه شم.

بعدشششش باز رفتم کتابخونه کار کردم تا استادم از کلاس دربیاد و رفتم پیشش! بهش اطلاع نداده بودم که اگه نتونستم کار رو تموم کنم زشت نشه! رفتم تا من رودید گفت چرا امروز؟قراره 3 شنبه ها بیای!!!!!! کی همچین قراری گذاشته بود دقیقا؟!!!!! گفتم استاد من 3 شنبه ها کلاس دارم! گفت شنبه ها! بعد نگاهم رو دید خندید گفت کلاس داری؟گفتم الآن بیام دیگهههههههه! گفت بیا. کیفم رو گذاشتم کلاسمون و رفتم پیشش کلی صحبت و ........

و گفت به یکی از سال بالایی ها که برای فرصت رفته کانادا پیغام بدم و سوال بپرسم که چرا فلان رو فلان جور کار کرده!

بهش پیغام دادم بعد دیدم نصف شب کاناداست! عصری جواب داد و دمش گرم با وویس کااااامل توضیح داد!

کلی با همسری صحبت کردیم، من فک میکردم سرماخوردگیش شدیده نگفتم بیاد دنبالم! بعد که زنگ زد دیدم خوبه! حیف شد بعد مدتهااااا شدیییییید دلم میخواست بریم بیرون!

و اینکه رفتم پیش اون یکی استاد که من قبلا باهاش صحبت کرده بودم و.....پست های قبلی توضیح داده بودم! و خیلی آروم پرسید دکتر فلانی نظارت میکنه به پروپوزالت؟گفتم یسسسسسس! گفت موضوع، توضیح که دادم گفت میخای psycholinguistics کار کنی؟گفتم بعلههههه گفت دکتر فلانی گفته؟گفتم نه کاملا آزادم گذاشت خودم انتخاب کردم! بعدشم شجاعت مضاعفم رو تعریف کردم در اینکه به اون کسی که این استاد شماره م رو داده بود برای کمک در ترجمه اصطلاحات یک کتاب گفتم که من قرار بود ویرایش کنم براتون نه اینکه این همه ترجمه وقت ندارم! گفت خوب کردیییییییییییییییییییی! مرسی استاد، گفت من همون موقع که شماره ت رومیدادم بهش بهت گفتم زیاد وقت صرف نکن ،بیاید همین کلاس خودتون 2 ساعت یا حداکثر 4 ساعت باهم کار کنید! گفت بیخیال خوب کردی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد