تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

از اول...

گاهی دوست دارم از اول زندگی کنم! همین زندگی رو نه! یه زندگی دیگه رو! دلم میخواد تماااااااام آنچه که دیگران داشته و من دلم خواسته رو داشته باشم...

دلم میخواد کودکی رو دوباره تجربه کنم، نوجوانی و هیجانات و رنگی پنگی هاش رو...

جوانی و عشق های زودگذر و عشق های عمیقی که بی مهابا و بی پروا هستن....

تمام نداشته های این زندگیم رو، تمام عقده هام رو تو اون زندگی جبران کنم...

گاهی چقدر تکرار این زندگی میتونه مسخره باشه، کسلم کرده!

و من انقدرررر میتونم ضعیف بشم که 2 ماه این اوضاع رو نتونم تحمل کنم تا ترم تموم شه و سر من خلوت شه! این شلوغی و این فشار کاری و این استرس ها و استرس نامزدی و استرس خرید خونه ... واقعا بیش از توان منه!

و امروز وقتی دیدم با مامانم سر یه چیزی که کااااملا حق با منه بحث کردیم دیگه فک کردم من دیگه نمیتونم!

باید فایل رو ببندم!

فایل همه رو!

همه انتظار دارن به همه چی برسم! چطور یه نفرمیتونه با 24 واحد درس که برای هرکدوم باید ساعتها وقت بذاری و قبل کلاست مطالعه  کنی وقت پیدا کنه که به پروپوزالش هم برسه و از طرفی نامزدش انتظار داره بره خونه شون؟

واقعا خسته ام!

پارسال همین حدودا بود که من دچار نارضایتی شدم و بعدش به بیمارستان فرستاده شدم!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 18:01

سلام عزیز دلم
شاید همه می دونن پر تلاشی برای همینه
به دل نگیر
اعصاب خودتم خورد نکن
فقط خیلی راحت توضیح بده به این دلیل الان نمی تونم
خود من وقتی یه کسی کاراشو میکنه و هیچی نمیگه فکر می کنم خوب حتما اگه اینم بخوام ازش مشکلی نیست

همیشه شاد و موفق باشی عزیزم

سلام الی جون
چشم سعی میکنم آرامش خود را بازیابم
مرسی خانوم گل

مامان عسل یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 16:23

سلام من تازه با وبلاگت اشنا شدم و یه روزه کل وبتو خوندم ، زندگی جالبی داری و هرکس از دور ببینه حسرت زندگی و موفقیت هاتو میخوره اما خودت ناراضی هستی .
عزیزم نارضایتی فعلی بدلیل طولانی شدن دوران عقد و بلاتکلیفی شماست انشاله بری سر زندگیت این مشکلات حل میشه پس بازم سعی کن خودتو ریکاوری کنی و روحیتو از دست ندی.

سلام دوست عزیز. ممنووووووون!
نه والا من از راضیان بزرگ روزگار هستم! فشار کاری گاهی به بیخ بیخ ها میرسه و تحملم کم میشه وگرنه شاکرم.
البته قطعا همینطوره که شما میفرمایید. ما 8 ماهه نامزدیم و عجله داریم زود بریم خونه مون تعجب میکنم از افرادی که 3-4 سال نامزد می مونن!!!!!!
ممنونم دوستم. برامون دعا کنید لطفا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد