تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

چرااا؟

یعنی اگه من هفته پیش یا حتی هفته پیش ترش رفته بودم کتابخونه مرکزی الآن پروپوزالم آماده بود!

شاخه ای از رشته ما و تحقیقاتش با روانشناسی (مغز و اعصاب و حافظه) هم پوشانی (عجب لغت، حس خاصی دارم نسبت بهش!!!) داره!

و من دوست روانشناسم رو امروز بعد مدتها کتابخونه نرفتن دیدم و حتی بیشتر از استاد راهنمام کمک وراهنمایی کرد!! سایت معرفی کرد و خلاصه فهمیدم من چقدر از پایگاهها هم بی اطلاعم!!

از ظهر دارم مقاله دانلود میکنم و میخونم و دنبال gap عزیز میگردم! لطفا پیدا شو!

^ کاری که تو این چند هفته نکرده بودم با اینکه میدونستم باید عجله کنم و پروپوزالم در خطره!

البته خدا رو شاکرم که دوستم رو سر راهم قرار داد!

اما چرا زودتر نه!!!

++استرس ما را خواهد کشتتتتتتت!

++کلاس یکی از دانشگاه هایی که تدریس میکنم شنبه بود و 2 هفته بود تعطیل بود! این شنبه از شنبه های کابوس من خواهد بود...

اما من به امید فردایی بهتر ، از آنجایی که همیشه آینده از زمان حال بهتره) به آینده و افق خیره میشم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد