تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

من و مشکلات

من دختری نیستم که تو پر قو بزرگ شده باشم! نه تنها تو پر قو بزرگ نشده ام بلکه با مشکلات خیلی خیلی بزرگی دست و پنجه نرم کرده ام! تحملم خیلی بالاست شاید زیادی بالا و همین باعث شده خیلی چیزها رو که بهم تحمیل میشه بپذیرم!

اطرافیانم که اصلا مثل من نیستن دارن تلاش میکنن لااقل این یه مورد آخر رو قبول نکنم! مورد آخر در مورد خونه خریدنه! وقعا تحت فشارم و حتی فشار زیاد باعث شد یه بار با همسری قهر کنم و یه نیم ساعتی حرف نزدیم تا وقت خواب! که آشتی کردیم!

+یه چیزی که کاملااا واضحه اینه که همسر من یکی از یک دنده ترین آدماییه که دیده ام! میتونه بی نهااایت نفوذ ناپذیر باشه و این خیلییییییییی منو اذیت میکنه! اخیرا خیلی شدید شده این حالتش!

++خواهرم بهم گفته میتونم هم رو اعصاب خودم کار کنم(چون گاها بعضی کارهای همسری منو عصبی میکنه و قاطی میکنم) و هم میتونم برم پیش مشاور ببینم چطور میتونم نفوذی روی همسر داشته باشم!

+++نوشته های کانالهای آموزشی همیشه راست نیستن! لااقل در مورد ما! هی مینویسه خانومها با همسرتون سرد نشید و همیشه بهشون محبت کنید و .......اما من اخیرا کشف کردم که باید برای همسر قیافه بگیرم و کم محلی کنم! اینجوری محبتش بیشتر میشه!!!!!! جالبه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد