تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

نفس آدمی

قویا بر این باورم که هرکسی میدونه که کاری که داره میکنه درسته یا اشتباهه.

مطمئنم هرکسی که داره گناهی مرتکب میشه ته دلش میدونه که داره کار اشتباهی مرتکب میشه و اگه داره خودش رو توجیه میکنه دارای موتور خودگول زنی پیشرفته ایه...

چند روزی هست که دلم گرفته و فقط به اینکه زندگی میگذره و قراره بمیریم و آیا من توشه ای برای دنیای بعدی دارم یا نه فکر میکنم...

قطعا چیزی ندارم مگر اینکه نماز های بی حواس و خدمت های با منت به پدر و مادر رو حساب کنی!

اگه سیاست داشته باشم میتونم قدرت روحیم رو زیاد کنم که هم خودم هم همسرم رو در مسیر درست سوق بدم...

اما کو قدرت روحی؟!

امیدوارم روز به روز به اون روزی نزدیک شم که من رو برق بگیره و به خودم بیام و خودم رو تغییر بدم...

++درست از روزی که از سفر برگشیتم بر اساس حرفی که زده بودیم افتاده دنبال خونه...2بار با من هم رفتیم. من انتظار داشتم مثل من کش بده و ...اما خیلی تو عجله ست! گفت بعد صفر بریم خونه خودمون اما واقعیت اینه که من آمادگی روحی ندارم! 2 روز پیش که صبح بیدار شدم (با اینکه مامانم با خواهر اینا مسافرته و نیست) و باید بیدار میشدم و فکر صبحونه و کارهای خونه داشتم؛ با خودم فکر کردم وااای خونه خودم و کلی کار و درس و پایان نامه و کلاسهام...من واقعا توان مدیریت همه اینها رو ندارم

+++راستی!! امروز تولدمه!

نظرات 2 + ارسال نظر
اناهیتا سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 16:25 http://khaterateman1369.blogsky.com/

ماهی جان منم مثل شما بودم البته فکر کنم همسرت زیاد عجله داره ولی زودتر به خونه خودت رفتن خیلی بهتره همسرتم به نظر من خیلی داره درست رفتار میکنه و ادم مسئولیت پذیری هست . خونه خودت که بری میبینی بهترین جای دنیاست

مرسی آناهیتا جون.
منم بدم نمیاد بریم خونه خودمون اما در مورد چجوری و کجا و .....اختلاف نظر داریم.
فدات شم

الهام چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 18:49 http://ellie123445.blogsky.com/

عزیز دلم تولدت مبارک باشه

من ازدواج نکردم ولی تجربه ی زندگی تنهایی رو داشتم
به نظر من حتی از الان وقتت بیشتر خواهد بود
و حتی کارات نظم بهتری میگیره
برای من که این طوری بود
ایشالا برای تو هم همین طوره

تازه همسرت هم هست
تو که قرار نیست تک و تنها بار مسئولیت زندگی رو به دوش بکشی

با برنامه ریزی همه چی درست میشه
البته اینم در نظر داشته باش همیشه قرار نیست همه چی گل و بلبل باشه
ولی مهم اینه که تو از پسش بر میای
شک نداشته باش

همیشه موفق باشی

مرسی الی جونممم.
فدات شم که همیشه بهم انرژِی مثبت میدی، و باورت نمیشه واقعا خیالم راحت شد! کاملا باور کردم حرفت رو و با خودم میگم خب نگرانی ندارهههه.
دوستت دارممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد