تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

ازدواج

هرکی گفته ازدواج بده و نکنید و همه بعد ازدواج پشیمون میشن خر است!

هرکی این حرف رو زده یه بیماره که هیچوقت راضی نیست از هیچی یا اینکه بدون زحمت دادن به خودش و تلاش برای بهبود اوضاع تسلیم میشه و حال تکون خوردن هم نداره!

این فرد مجرد هم باشه ناراضیه و مسئولیت پذیر نیست و تنبل و راحت طلبی بیش نیست...

ربطی هم به جنسیت نداره چون در هر دو گروه ناراضی داریم.

حالا ببینید کی گفتم بعدا نگید کسی نبود تشویقمون کنه!

نظرات 2 + ارسال نظر
اناهیتا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 16:11 http://khaterateman1369.blogsky.com/

خیلی خیلی موافقم ازدواج خیلی خیلی خوبه و واقعا حس خوبی به ادم میده بودن در کنار ادمی که دوسش داری

دقیقااا. آرامش بدووون استرس.

الهام سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 15:26 http://ellie123445.blogsky.com/

من تشویق شدم

آفریییییییییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد