تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

عجیبه

یه جیزی که برام عجیبه حس هامه...

چطور میشه به یه نفر همچین حس هایی پیدا کرد...یه نفر که چشمات رو میبندی میبینی باهاش پیر شدی، بچه داری، نوه داری...به قول جنیفر لوپز تو فیلم monster in law: I'm gonna spend the rest of my life with him...

حس های عجیبیه حس های همسرانه...دوستشون دارم...

من همیشه به زن هایی که یه نفر رو خیلییییییی دوست دارن، بخاطرش صبر میکنن، نازش رو میکشن، دوست داشتنشون رو پنهون نمیکنن، غبطه میخورم...

من هرگز همچین زنی نبوده ام! کافیه حس کنم طرف یکمی سرد میشه، من خیلییییییی سرد میشم... اهل صبر تو این موارد نبودم و ناز کسی رو هم نکشیدم!!

الآن فرق کرده، الآن دیگه طوری نیست که بخوای ادا دربیاری! الآن طوری نیست که بخوای بچه بازی دربیاری...

نازش رو میکشم، بهش حس خوب منتقل میکنم، از تعریف و تمجید میکنم، تحسین میکنم، تشکرمیکنم...

بهش میگم چه اخلاقاییش رو دوست دارم، سعی میکنم انتقاد نکنم، رو حرفش حرف نزنم...اطاعت کنم ...(هرچند از اون زنی که تعریف کردم فاصله دارم و راستش هرگز هم نمیخوام اونطوری باشم اما ازش الگو برداری میکنمدر مواقع نیاز)

اما تعجب نکن، من هم حس های فمینیستی دارم، اما وقتی یکی رو دوست داشته باشی و ایمان داشته باشی دوستت داره، دیگه برام مبرهن و روشنه که چه کاری درسته، با خلقت و قوانینش که همراه بشی حس میکنی چه توصیه هایی به نفع زندگی و شادی و آرامش خودته...چه چیزهایی نیست...میفهمی که اصلا طبیعت ما فرق داره...حالا جدای قوانین اجتماعی تحمیلی، طبیعت ما فرق داره و مکمل همه، اون دوست داره دستور بده و خوشش میاد من اطاعت کنم، و من در مقابل از اینکه براش مهمم و به فکرمه لذت ببرم، اون خوشش میاد گیر بده و مراقبم باشه، من از اینکه تحت کنترلش باشم لذت ببرم...و این کاااملا در راستای حقیقت طبیعت زن و مرده...(مثال بودن)

مخالف کلیشه برعکس هستم...99% مخالفم! چون در طول این 27 سال دیده ام که هرچی که بنظر ما کلیشه بوده، اینکه دختر باید مراقب باشه و رو نده به پسر و .......دختر باید زیاد بیرون نباشه و ......که اکثرا قوانین ذهنی بین المللی هستن، به نفع خود زنه، و چه دخترهایی که وقتی اینها رو رعایت نکردن خودشون ضربه دیدن، جنس ضعیف نیستیم اصلا اصلا، اما جنس لطیفیم، باید قبول کنیم که مردها در فراموش کردن وکنار اومدن با یه سری مسائل راحتترن و میتونن پست باشن(دور از حضور عزیزان) پس ما باید مراقب باشیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد