تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

ما زوج باحال

مامان نبود! بعدش بابا هم رفت پیش خواهر اینا! من و موندم و همسری!

این چند روز رو باهم بودیم و فقط جمعه به علت سرماخوردگی من خونه همسر اینا بودم که کل روز رو خواب بودم! بعدش با قرص و آش مادرشوهری خوب خوب شدم!

انقدر این چند روز خوب بود که امروز صبح که صبحونه آماده کردم و با همسری خوردیم که بره کلاس، گفتم عه امروز مهمون داریم مامان بابام میان! جدا اینطور بود که انگار اینجا خونه ماست و مامان اینا قراره مهمون بیان!

یه فیلم عالی دیدم پریشب! بعد اینکه دستپخت عالی من رو خورد! همش میگفت دستپخت خودت میگفتم خب بعدها قراره کلی دستپخت من رو بخوری میگفت نه الآن دلم میخواد...دیشبم هی خواستیم بازی رئال و بارسا رو ببینیم بعد گفتیم بخوابیم! که نخوابیدیم! و نت دیدیم بازی 2-1 ه پریدیم تی وی رو روشن کردیم! و گل عالی آخر بازی رو هم دیدیم! :)))

5 شنبه هم یه کیک سیب خوشمزه پختم! اینکه میگم عالی و خوشمزه صرفا بخاطر اعتماد به نفس بالام نیست! نمیدونم چه رازیه، هرچی میپزم خوشمزه میشه! البته یه رازی داره، خیلی انرژی و عشق میذارم تو پخت و پز و همیشه سر غذا وامیستم و حواسم بهش هست...

خلاصه که...

فقط قضیه اینه که چون اصلااا معلوم نیست چیکار کنیم! بریم تهران، بریم فرصت خارج کشور یا چی یکم خونه خودمون رفتن در حالت تعلیقه و من این رو زیاد دوست نمیدارم!

باید تلاش کنم! باید آدم شم و زودی پروپوزال رو بنویسم و ببینم چی به چیه! تا یه هفته پروپوزال تمومه و بعدش باید دنبال دانشگاهها باشم! مهر هم که شلوغ پلوووغ! 8 واحد یه دانشگاه، 4 واحد یه دانشگاه و 6 واحدم دانشگاه خودمون کلاس دارم! خدا به دادم برسه!

نظرات 2 + ارسال نظر
طهورا چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 01:08

داری میری خارج کشور؟
برا تحصیل میری یا زندگی؟
ایشالله هر چه زودتر میرید سر خونه زندگیتون به امید خدا
پروپزال ایشالله تو این یه هفته مینویسیش نگران نباش ماهی جون

نه دارم نمیرم! داریم تصمیم میگیریم که بریم برای فرصت مطالعاتی.درحد فکره!
خیلی ممنوون دوست عزیز
اوه پروپوزال رو نگو! باید 3 شنبه تحویل بدیم هیچی ننوشتم

الهام دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 21:31 http://ellie123445.blogsky.com/

ایشالا همیشه به شادی

بوی ماه مهر
چه حس خوبی

مرسی الی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد