تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تابستان من

تو این چند وقته خیلی همه چی عوض شده و رو به بهبود بوده!

تو هفته گذشته همسری 3-4 بار اومده خونه مون و 5 شنبه عصری اومد و جمعه عصری رفت! +دفعات بعدی هم اومد و شب موند و...مامان هم که نیست بابا چیزی نمیگه!

بعدش اینکه براش کادو خریدم و گفت چقدر کادو میخری برام! درحالیکه از روز مرد به بعد من فقط یه شلوارک براش خریده بودم! خوشحال شد خلاصه. و از اون حالت قبلی کاملا دراومدیم خدا رو شکر.

تو این چندماهه من 3تا خواستگار داشتم! یکیش دوست خواهرم بود که زنگ زده بود برای داداشش بیان خواستگاری! که خواهرم گفته دیر جنبیدید! بعد دوستش گفته یکی مثل خواهرت معرفی کن ال باشه بل باشه خواهرم میگه انقدر تعریف کرد میخواستم بگم خواهر من اینطوریام نیستا! همچین خواهری داریم ما

دومی یکی از همکارای یکی از دانشگاههاییه که تدریس میکنم از دوستم هی آمار میگرفته و دوستم گفته چرا میپرسید گفته امر خیر دوستم گفته ههه ههه هه!

سومی هم مستقیما به خودم پیغام داد که از اساتید دانشگاه ...که من ارشدم رو اونجاخوندم! گفت میخواد پروژه کار کنه باهام و وقتی میخواست قرار بذاره و من از لحنش فهمیدم این فک میکنه من مجردم نوشتم من سرم خیلی شلوغه بخاطر تدارکات عروسیم گفت میره مسافرت بعدش میحرفیم رفته مسافرت مونده همونجا

و نتیجه اینها این بود که مامان گفت همسری خوب دزدیدت! و برخلاف انتظارم تاثیر این خواستگارا این بود که من بیشتر به همسرم علاقه مند شم و به نکات مثبتش فکر کنم!

دیشب رفتیم شهربازی با دوست همسر و خانومش! سوار هیچی نمیشدن!!

شانس آوردم که همسری پایه بود وگرنه سوار هیچی نمیتونستم بشم!

بعدشم گفتم من اون یکی شهربازی سوار اونی میشمکه برعکس میکنه! گفت عزیزم گذشت زمونی که سوار اون میشدی عمرا بذارم سوار چیزی شی برعکست کنه!!

و فکر کنم کمی مازوخیزم در من نهفته که چسبید این حرفش

نظرات 2 + ارسال نظر
طهورا یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 01:24

سلام
خوشحالم که روزای خوبی و پشت سر میزاری
از سبک نوشتنت لذت میبرم
چند بار اومدم وبلاگتو بشینم و بعضی پستاتو بخونم تا حدی هم خوندم

مرسی دوست عزیز
لطف داری

الهام پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 22:26 http://ellie123445.blogsky.com/

عزیزم چه خوب
ایشالا همیشه شاد و خوب باشین باهم

منم دیدم کسایی که ازدواج می کنن یهو تند و تند براشون خواستگار میاد
انگار قبلش خواب بودنا

البته تاثیر مثبت هم داشته
خداروشکر که قدر همو میدونید

فدات شم الی جونم، مرسی، ایشالا دلت همیشه شاد باشه و لبت خندون
انرژی مثبت ما تمومی نداره ایشالاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد