تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

اراده آدمی

کاری نیست که با هر ابعادی در برابر اراده انسان سر تعظیم فرود نیاره!

این بارها بهم ثابت شده. عملا در مورد خودم و اطرافیانم تجربه کردم. هروقت بتونیم انرژی ها و افکار منفی مزاحم رو از خودمون دور کنیم و اعتماد به نفسمون رو بالا ببریم دیگه کاری نیست که نتونیم انجام بدیم! فقط همت، اراده و تلاش طولانی مدت میطلبد!

امروز از صبح فاینال میگرفتیم و روز خیلی عادی داشتیم! برگشتم خونه در طی صحبت با مامان فوران احساسات نسبتا منفی داشتم و خدا رو شکر تخلیهههههه!

فکر نمیکنم هیشکی الآن به اندازه من انرژی مثبت و حس خوب و حس اینکه هررررررکاری رو میتونم انجام بدم داشته باشه!

ناهارم رو خورده و نمازم را خوانده ام و یک ساعت بعد میرم کتابخونه که تا 8 درس و مطالعه.

حس میکنم این هدف جدیدی که به لیست اهدافم اضافه شده به حدی برام مهم، حیاتی و شگفت انگیزه که از هر تفریح و هر آسایشی بخاطرش میگذرم.

منی که قبلا ها فک میکردم انرژی جسمانیم پایینه الآن میبینم نه خیر! خودمو تا حدی زده بودم به تنبلی! حتی یه بار نوشتم چطور میتونستم ساعت 4 صبح بیدار شم ودرس بخونم!! من همون آدمم! با همون سطح انرژی شایدم بیشتر پس بهونه ها تعطیل تا یک ماه آینده پیش به سوی موفقیت ها...

++قانون جذب نمیتونهههه درست نباشه! یعنی ایمانم بهش هرروز بیشتر هم میشه....

+++مادرشوهر وخواهرشوهر منو با اصرار دعوت به باغی کردن که 3 نفر رو که 2 نفرشون خودشون بودن میشناختم اصلا دوست نداشتم برم و همسری دوست نداشت+چون قرار بود شام بیاد خونه ما باید خونه میبودم! عاااشق اداهای همسر هستم! چنان پیچوند و گفت که من نذاشتم ماهی کوچولو بیاد! خوشم نمیاد از اون جمع! که مادرشوهر وخواهرشوهری کاملا فک کردن من الکی بهونه آوردم و فقط بخاطر اینکه همسر دوست نداشتم نرفتم! عالی شد :)

++++طبق معمول دلم مهرماه رو میخواد! جزو معدود افرادی هستم که عاشق مهر و شلوغی های بعدش هستم! دلم میخواد زودی کلاسهای دانشگاه وتدریس هام شروع بشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 22:59 http://ellie123445.blogsky.com/

همیشه شاد و موفق باشی دوست من
واقعا هدف داشتن باعث میشه آدم بفهمه چقدر توانایی بالایی داره
متاسفانه ما خودمون تنبلی می کنیم و میزاریم به حساب بالا رفتن سن و سال و کم شدن انرژی

منم عاشق مهر و آهنگ همشاگردی سلامم

مرسی عزیزدلم
دقیقا! البته یکمی از کمبود انرژی کمبود آهن و اینا هم میتونه باشه! البته من wellwomanمصرف میکنم اخیرا!
مهر عشق است...ماه تولد من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد