تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خنده

رمز خوشبختی ما خندیدن به هرچیزی، به هر بهانه ای و باهم خندیدن به تمام مواردی که افراد معمولی معمولی می پندارند!

همسر خوش اخلاق من به همه چی میخنده و من بسیار طولانی میخندم! یعنی حداقل 2 دقیقه بیشتر از خنده افراد معمولی!!!

مهم اینه که باهم راحت باشید، راحت نیازها و خواسته ها و ناراحتی ها، نگرانی ها و دغدغه ها رو درمیون بذارید. پنهون کاری نداشته باشید و به هم توجه کنید و سعی کنید کوتاه بیاید...

چطور ممکنه کسی از کسی دلخور بشه در این حالت؟

مهم اینه که از تمام لحظه ها برای لبخند، برای خنده، برای خوشحالی، برای محبت، برای بغل کردن هم استفاده کنیم....

مهم اینه که باهم match بشید و هرکسی جایگاه خودش رو بدونه و سعی نکنه از حد و حدودش خارج شه، و احترام در هر صورتی فراموش نشه...همراهی، همراهی، همراهی...

موسیقی و خاطرات...

دوستش دارم....

++برای اولین بار در ادامه بحث همسر برای اینکه باهاش برم خونه شون و طبق معمول میگفتم نه، بحث این شد که بریم خونه خودمون!!! خیلی جدی!! میپرسه =کی بریم!

-ژووووووووود!

=هروقت بگی میریم!

-تابستون!

=(باخنده) با اولیات صحبت کردی یا یه چیزی از خودت میگی؟

-از خودم میگم! (خنده)

=باشه امروز میرم به مامان اینا میگم!

-

کتککککککککککککک....

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 23:02

ایشالا همیشه شادو خوشبخت باشید
واین که زودتر برید خونه ی خودتون

ممنون الهام جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد