تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

عقد شما از آنچه که در آینه میبینید به شما نزدیک تر است!

2 روز کامل فرصت دارم به تمام کارهام برسم! کار زیادی هم نمونده اما اصلاااااا نمیخام برای خود روز عقد کاری غیر از دوش-آرایشگاه-آتلیه-محضر،  انجام بدم! هیچیییییییی!

امروز آتلیه رو انتخاب کردیم و وقت گرفتیم! اصلا فکر نمیکردیم 2 ساعت ونیم تمام وقتمون رو گرفت! اکثرا خوب بودن و قیمتها خیلی نزدیک! اینکه نمونه کار رو به همسر-تو-بی نشون نمیدادن بد بود! خیلی حرفه ای میتونست نظر بده و انتخاب راحتتر بود! اما خب منم سعی کردم دقیق شم و در نهایت جایی که نزدیک خونه مون و آرایشگاهم بود و کارش عالی بود انتخاب شد! و اینکه گفت فایل عکس ها رو میدم به خودتون یعنی میتونیم بعدا با قیمت بهتر رو شاسی چاپ کنیم!

2-3 روزی بود باز رفته بودم تو حباب! اما امروز باز هم از انتخابم مطمئن شدم....امروز نبود! دیشب بود که فهمیدم من چقدر حس امنیت دارم باهاش...و در مقابل اوشون در همین مرحله هم این حس من رونداره و میترسه من رو از دست بده یا بهتره بگم چقدرررر بیشتر حساسه! من که اصلا حساس نیستم! خیلی حس خوبیه! خدا رو شکر و امیدوارم همینطور بمونم!

فردا باز دانشگاه کلاس دارم و تکالیف بچه ها موند برای صبح! وااای! صبح باز باید دوش بگیرم چون میرم خونه شون! چون بعدشم خرید نزدیک خونه شونه!. صبح باید به تکالیف نمره بدم و کمی آمادگی کلاس! گفت مامانش اینا شاید خونه نباشن و من شک دارم که کار درستیه که برم یا نه! دلم میخاد برم چون راحت و بدون خجالت خواهم بود اما ...نیدونم! اونوقت باید این همه راه بیام و برگردم برای خرید! همسر-تو-بی هم که اصراار شدید که واااااا چه کاریه! بیا خب!

خب حالا برم بخوابم بعد ببینم صبح چی میشه! باید 6و نیم بیدار شم!

++راستی 5 صفحه از درسای آزمونم جامعم خوندم! خسته نباشم! 5 صفحه!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد