تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تابلو بودن!

انقدر بهونه گیری کنی و تابلو بشه که نزدیک پ هستی!!!!

بالاخره همکلاسی ارشدت ازت خواستگاری کنه!!!!

انقدر کار ریخته باشه سرت که واقعا ندونی کدوم رو اول انجام بدی!!!

خواب ببینی رفتی پاریس و مطمئن شی از این به بعد اون میشه انگیزه برای بیشتر کار کردن!!! (چند هفته ای هست با مامان داریم برنامه ریزی میکنیم اما نمیدونم ویزا میشه گرفت یا نه! بابا پیشنهاد داده اگه ویزا نشد بریم مالزی یا سنگاپور. ترکیه چرا هی منفجر میشه؟!!!! وگرنه من و دوس جون باهم میرفتیم! اه)

سر مدیرگروه سفارشات از اروپا غرغر کردم! 3 ماه آگ نرسیده دستم! 3-4 بار برف باریده خو!!!

مقاله کار میکنم برا این آخرین کورس آخرین دوره تحصیلی زندگیم!! عهههه!! هییییییییییییییییی!

نظرات 1 + ارسال نظر
niiil jooon شنبه 27 آذر 1395 ساعت 12:22 http://paleez.tk/

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدین هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
9651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد