تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

کتاب...

دیوانه وار حریص کتاب خوانی شدم! هفته پیش 3تا کتاب خوندم! الآن وسط چهارمی هستم و فقط این درس داره جلوی من رو میگیره نرم سراغش و خودم رو به زووووووووور کنترل کردم!

تمام مدت تو سایت goodreads هستم و هی چک میکنم ببینم دوستان چه کار میکنن و دم به دیقه دلم میخام update progress کنم!!! :)))

امروز درسای تخصصی دانشگاه رو شروع کردم و یکم کند پیش میره!

به سختیییییییی و با گریه برای کلاس فردام یه نفر رو پیدا کردم بره که کلاس کنسل نشه. این وسط با همکلاسی ارشدم یکم صمیمی تر شدیم اوایل هی حالم رو میپرسید الآن رفته رو گپ در مورد فیلم و کتاب....خوشم میاد ازش! هی میگه با هم بریم خارج! کلا تو سرنوشت من رفتن ثبت شده...من آدم موندن نیستم...همکلاسی هم نمیدونستم اهل مطالعه و کتابه خوشم اومد!

وای باز گفتم کتاب درک نمیکنید چقدر دلم میخاد بخونم. فعلا تا 9 و نیم که سریال 8 و نیم دیقه رو میده قول دادم این درس رو بخونم. بعدشم دوست جونم یه کاری سپرده انجامش بدم و نظرم رو بگم. شب یکم کتاب بخونم.

دارو گاهی خوابم رو میپرونه! شبا خوابم نمیبره و بهتر ! کتاب میخونم. خوشبختانه تو این 2-3 ساله از نمایشگاهها اونقدری کتاب خریدم که تا برم بیرون و باز کتاب بخرم داشته باشم که بخونم. فک کنم 15 جلد کتاب نخونده داشته باشم تو کتابخونه ام. به به :)

+خدایا هزار مرتبه شکرت.تورو دارم غم ندارم :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد