تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

گذشته ها

پست های سال 94 و اوایل 95 رو خوندم و خیلییییییی تعجب کردم وقتی دیدم یه وقتایی بخاطر درس و کارام صبح ساعت 4 بیدار میشده ام!!!! و مطلب برای کلاس آماده میکردم! چقدر تنبل شده ام در این مدت کوتاه!

اصلا  انگار انگیزه هیچ کاری ندارم و تبدیل شدم به کسی که تو ذهنش برنامه های خیلی خوشگلی داره اما در عمل متاسفانه وقتش رو به بطالت میگذرونه!

هرچی هم اینجا مینویسم که انرژی بگیرم هنوز به مرحله عملی نرسیده! دیروز با دوستم کلی صحبت کردیم و بعد اینکه گفتم مقاله ام اکسپت شده گفت که سعی کنم تا آخر رمضون این یکی مقاله رو هم به یه جاهایی برسونم! امیدوارم بتونم. کاش ادیت بود، اما متاسفانه بایداز 0 بنویسمش چون تغییرات اساسی میخواد.

لینک تلاش و رسیدن به هدف تو ذهنم دیسکانکت شدن میدونی؟! نمیدونم چرا مغزم حس میکنه بدون تلاش قراره به هدف برسه! مغزم عقلش رو از دست داده!!

مثلا صبح برای 7و نیم 3 تا الارم گذاشتم اما هر3 رو خاموش کرده و بیدار شدم دیدم ساعت 10ه! 

با خواهری صحبت کرده و بعدشم با مامان بعدم به استادم زنگ زدم مطمئن شم که ای میلم رو که اکسپتنث لتر رو فرستاده بودم دیده باشه. گفت که مقاله به دادم رسیده! فک کنم لب مرز پاس نشدن بوده ام!

همش فکر میکنم که دارم مطالعه میکنم، دارم رو مقاله کار میکنم و تصویر ما را خوش آید اما ....

یکی از علتهاش اینه که ماه رمضونه و خونه هستم! خیلییییییییی شرطی شده ام به کتابخونه!

اولین قدم تغییر: عادت به کار در خانه برای 3 هفته باقی مانده از ماه رمضون که بیرون رفتن سخته!

من میتونم.

همین الآن شروع میکنم به مقاله خوندن برای مقاله ام.

خدایا شکرت.

دوستت دارم.

++به شاگردم پیغام دادم و پرسیدم پولم رو واریز نکرده؟گفت آلزایمر گرفته و واریز میکنه! هرچند هنوز خبری نیست اما لااقل من حرفم رو گفتم!

دیروز هم تو یک ساعت چکیده مقاله اون خانوم رو سریع ترجمه کردم به انگلیسی و فرستادم. خیلی هم خوشش اومد. خودمم لذت بردم و عصری هم پولش رو واریز کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 16:49 http://atre-bahar-narenj.blog.ir

شما رشتتون زبان انگلیسیه؟؟

oh yes!

طهورا سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 21:55

ماه رمضون آدم تنبل میشه من که به زور ساعت 11 بیدار میشم بعدشم همش بیحالم در اثر روزه ...
کار خوبی کردی به شاگرتت یاد آوری کردی
موفق باشی

دقیقا! من آدم سحرخیزی هستم، دیر که بیدار میشم کسالت ما را فرا میگیرد...
ممنون طهورا جان.
ای کاش آدرس وبت رو بذاری برام.

nj سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 12:35 http://njs.blogsky.com

مغز من کلا کوچ کرده رفته :دی
یه جورای طبیعتمونه که میخواییم بدون تلاش به نتیجه برسیم
شایدم از راحت طلبیه

گاها حوادث هم کمک میکنن به تنبل شدن ما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد