تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

بازگشت به خویشتن

خب همسرجان خیلی زود به خود واقعیشون برگشتن و از غار اومدن بیرون.

البته رفتار منم خیلی حساب شده بود و جوری که شاد بودم اما تحویلش نمیگرفتم! شب هم راحت شب بخیر گفتم و خوابیدم صبح دیدم بعد فوتبال پرسپولیس اس داده دلم برات تنگ شده :(

 بعدکلاس هم اس داد خسته نباشی و .........خلاصه یکمی هم مود من تاثیر گذاره رو دید من نسبت به رفتارهاش! و خوشحالم که وقتی میخوابم و پا میشم کلا دیدم عوض میشه و میبینم زیادی حساس بودم! (دیروز خواب بعد از ظهر حالم رو جا آورد)

صبح رفتم آزمایش و بعدشم کلاس خصوصی، بعدشم رفتم ریمل خریدم با 2 تا لاک . افطار هم مهمونیم .

برای تولد خواهرزاده همسر میخوام کادوی خوشگل بخریم و برای خواهر شوهر هم میخوام یه کادو بخرم هی برای من کادو میخره من تاحالا چیزی نخریدم


نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 01:22 http://ellie123445.blogsky.com/

من عاشق لاکم
مبارکت باشه عزیزم

مرسی الی جون مااااه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد