تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

اتمام تعطیلات

فک نکنم تا حالا انقدر از تموم شدن تعطیلات خوشحال بوده باشم! معمولا وقتی این حس به آدم دست میده که تعطیلات بد بوده باشه و این در حالیه که تعطیلات بهم خیلی خوش گذشت! کلی ددر دودور با همسری و بعدشم که سفر 5 روزه یه هویی به مشهد و کلی خوش گذرونی!

برای پ نشدن تو مشهد ال دی خوردم و زد سیستم رو قاطی کرد! الآنم در مرحله pre-p میخوام همه رو بزنم! به شدت عصبی ام و هر حرکتی عصبی ترم میکنه! مثلا اینکه مامان با یه حالتی میپرسه خوبییییی؟پس حالت خوبه؟که انگار انتظار داره هر لحظه من بخاطر نارضایتی از همسر منفجر شم! امروز بالاخره گفتم که اینگونه احوال پرسیش باعث استرس و انتقال اضطراب میشه!!!!!

یکم زیادی بیخیالم!

آزمون جامع نزدیکه و خوشحالم از فردا میرم کتابخونه و باید ضربتی بخونم که مطالب تموم شه!

دلم یکم تنهایی میخاد!!!!!

یکم زیادی بیخیال و خوبم! عجیب غریبه! از خواهرم پرسیدم همیشه همینطوری می مونم؟چون دوس دارم همینطوری بمونم! کووووووووول!

مکالمه هفته:=من    -همسر

=بریم الماس شرق؟

-الماس غرب که پیش منه، برم الماس شرق چیکار؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد