تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خریدهاا!

دیروز رفتیم کت شلوارش رو خریدیم!!! دیگه رسماا داماد شد :))))

و من دیروز باز بیشتر از پریروز و روزهای قبلش فهمیدم که چقدررررررر خوش اخلاق و مهربون و سازگاره!!!ماشالا هزار ماشالا :))

فقط باید یه چی رو آویز گوشم کنم: هرچی میخای بگی راحت بگو و زود بگو، لفتش نده و کشش نده!!!

بعد خرید کت شلوارش تو راه که من رو میرسوند دانشگاه برای کلاس خصوصی هام، مشغول شوخی و خنده بودیم که آهنگ ماشین رسید به "غلط کردم" وقتی خواننده خوند: تیپش جوریه که نمیتونم ببرمش پیش ننه ام! بعد که گفت عجب غلطی کردم من خندیدم و از ته دلم گفتم عجب غلطی کردم!! گفت تو چرا؟! گفتم پس چی؟فقط تو غلط کردی؟(باید بگم که دیشبش میگفت دوست داره عقدمون روزی باشه که فرداش صبح کلاس نداشته باشه که بخوابه و نفهمه چه غلطی کرده :))))))))))))))) گفت آره! البته تو هم هنوز وقت داری فکر کنی دیر نشده:))) میتونی به اخلاق گندم فکر کنی و تصمیم بگییری!!! گفتم خب ممکنه بعدا موردی پیش بیاد که جور نباشیم باید کنار بیایم دیگه! گفت تو کنار میای دیگهه!!!! من: :|

بعد شیطنتش گل کرد و گفت خب میدونی دیگه! من پا به سن گذاشته ام و نمیتونم اخلاقم رو عوض کنم، فکر تغییر اخلاقم رو از کله ت بیرون کن و بعد که قیافه من رو دید ترکیییییییییییید از خنده!!! دستش رو گذاشت رو کاپشنم رو شکمم و گفت دلت آب شد نه؟! و بلند بلند خندید! نتونستم حالت لوسم رو ادامه بدم و ترکیدم! :)))))))) جنبه مون هرروز بیشتر میشه! و رفاقتمون عمیق تر...آرزوی من....

2تا خصوصی و بعد که رسیدم خونه فهمیدم شام مهمونیم و نماز خوندیم و رفتیم و خیلی هم خوش گذشت بعد رسیدم و فهمیدم سرماخورده!

امروزم با بیتی میرم بیرون ببینم چه اتفاقاتی براش افتاده که تایپ کردنی نبوده!!

استادم پیغام داده بود باهاش تماس بگیرم! زنگیدم جواب نداد بعد خودش زنگ زد گفت قسمت متد رو بیشتر توضیح بدم و سریعا بفرستم چاپ!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد