تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

دوستان

از قدیم الایام یکی از تصویرای قشنگ توی ذهنم این بود که با همسرم و دوستان، "متاهلی" بریم بیرون!

و این اتفاق افتاد. با دوست همسر وهمسرشون رفتیم بیرون افطاری و بعدش پارک و میوه و اینا کلی خوش گذشت!

یادمه قبل ازدواج که برای صحبت با همسر میرفتیم بیرون یه بار رفتیم صبحونه و شبش من گفته بودم سوالات اساسی میپرسم! سوالم این بود که اگه با کسی صمیمی باشی و من با خانومش جور نباشم و بگم نمیخوام در ارتباط باشیم چیکار میکنی؟خیلیییی راحت گفت معلومه باهاش ارتباطم رو خیلی کم میکنم در حدی که ارتباط خانوادگی نباشه! و خیلی ساده شونه هاش رو بالا انداخت و گفت این مساله مهمی نیست که!

اون شب به این سوالم فکر کردم و خندیدم! که چقدر اذیت کردم همسر رو قبل از ازدواج و چه گیرهایی دادم! چون من اصلا آدمی نیستم که بگم با فلانی قطع ارتباط کن و باید خیلییییییییییییییییی طرف غیر قابل تحمل باشه برام که از همسرم همچین درخواستی کنم! خندیدم و خوشحال بودم که خیلی هم جور هستم با خانوم دوست همسر!

کلی از خاطرات دوره کارشناسی تعریف کردن و خندیدن و ما هم همراه شدیم.

+هر کسی یه عیبی داره اما عیب مشترک آقایون اینه که وقتی به آرامش میرسن مغزشون رو رها میکنن به مسائل مهمتر برسه و دیگه نیازی به ابراز محبت به خانومشون نمیبینن! در حالیکه درد مشترک خانوم ها اینه که شدیدا به محبت لفظی آقایون نیاز دارن.

++گاهی تعجب میکنم که غیر از این عیبی که آقایون دارن همسرم اصلا فردی نیست که ناراحتم کنه! یا من خیلی سازگارم و رفتارهای بدش به چشمم نمیاد یا واقعا اخلاق بدی نداره نمیدونم!

+++خونه جدیدمون رو خیلییییییی دوس دارم! به مزایاش که فکر میکنم لبخند میزنم. هنوز به همسری نگفتم که چقدر به خونه شون نزدیک شدیم و صبر میکنم غافلگیرش کنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 20:47 http://ellie123445.blogsky.com/

چقدر خوب که خوش گذشته

خونه ی جدید مبارک باشه
وااااای اسباب کشی ( هنوز ازین ماشین بزرگای حمل اسباب منزل می بینیم تو خیابون بدنم درد میگیره)

مرسی عزیزممم
آره من فعلا به اون مرحله فک نمیکنم که از این مرحله بسته بندی که خوشم میاد لذت ببرم!!! عجیب غریبم که خوشم میاد!

اناهیتا یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 11:18 http://khaterateman1369.blogsky.com/

همیشه خوش باشی عزیزم این دوره همی های دوستانه رو همیشه حفظ کن

مرسی آناهیتا جون، شما هم همینطور
چشم ممنووون
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد