تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

فعالیت

چند روزی هست که اوضاع کاری خوبه، از 4 شنبه شروع کردم به تصحیح writing های شاگردم که متاسفانه هنوز خیلیییی راه داره تا تافل، خیلی ضعیفه متاسفانه عجله هم داره! تند تند تصحیح کردم کامنت دادم و ای میل کردم بعد دیدم 2 تا هم فرستاده!

5 شنبه صبح همسری من رو رسوند دانشگاه که ناظر بودم! خیلی عجیب چون 5 شنبه ها دانشگاه تعطیله ندیده بودم امتحان باشه! متاسفانه دوستان من بودن وانتظار داشتن که تقلب کنن و من چیزی نگم! 

بعدش رفتم از یکی از دوستان گروه خرید از اروپا شلوارک لی خیلی کوتاه h&m رو گرفتم و عااالیییه! تا خونه خودمون پیاده روی کردم! یه ساعت طول کشید.

بعد اومدم کمی خوابیدم چون شب 2 ونیم خوابیده بودیم با همسر.و باز کار. 

امروزم نوشته های شاگردم تموم شد و همسر گفت کمی تو ترجمه کمک کنم و اگه من برای کارهای خودم اینقدر وقت بذارم نابغه قرن محسوب میشم! (منظورم همون موفق ترین فرد دنیاست )

اول خواستم بگم نه و کمی وقت ندارم واینا گفتم! بعدبا خودم گفتم مونگول سیاست داشته باش و حالا که فرصت داری کمک کن قدرت رو بدونه!

صبحم 3تا کلاس داریم! برم یه نگاهی به کتابها بندازم...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 23:56 http://ellie123445.blogsky.com/

سلام عزیزم
خسته نباشی

کلی مبارکه ایشالا به شادی بپوشیش

سلااام الهام جون
زنده باشیی
مرسی عزیزدل

طهورا یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 14:21

سلام
ماهی جان این گروه خرید اروپا چیه و چطوریه ؟منم کنجکاو شدم .شلوار نو مبارکا باشه
سیاست چیز خوبیه
هنوز چیزی نمینویسم نوشتم ادرسو بهت میدم گه گداری میام پست میخونم

سلام!
عزیزم مخصوص شهر ماست! بعید میدونم به درد شما بخوره!
بچه کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد