تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

نصیحت های مادر

ببین به چه وضعی دچار شده ام که مامان میگه:

یه چی بگم بهت، وقتی آدم حوصله کاری داره عرض یکی 2 ساعت تمومش میکنه، اما وقتی حوصله نداره 5-6 ساعت طول میکشه طبیعیه، اما این نباید بشه بهونه برای اینکه کار رو تعطیل کنی!

من:

البته مامان تکرار کرد که تنبلیم بخاطر حوادث اخیر بوده: کسالت فصل بهار، ازدواج، عمل جراحی، پشت سر گذاشتن آزمون جامع سخت و پر استرس...

یه چندتا کانال همسرانه عضو شده ام و تاثیراتشون تو زندگی من با همسرم معجزه آمیز بوده!! از هفته پیش تا الآن همش عالی بوده و حس منم خوب.

در شرف اسباب کشی میخوایم همسری و خانواده ش رو دعوت کنیم و خوبه حالم.

همسر من بهترین همسر دنیاست خودش خبر نداره!

دیروز تولد خواهرزاده همسری خیلی خوش گذشت و سومین ماهگرد ما هم بود و به هم تبریک گفتیم! وقتی رسیدیم خونه و نشستم رو پاهاش گفت مبارکه، گفتم منم به شما تبریک میگم یه خانوم مااااه نصیبتون شده، با لبخند گفت ممنون 

از چشم پاکی همسرم راضی ام در این زمونه بدحجابی ها...

نظرات 1 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 09:34 http://khaterateman1369.blogsky.com/

کانال ها چیه میشه به منم معرفی کنی؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد