تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

من و انتظارات یا من و واقعیت؟

نمیدونم چرا چند وقتیه که با همسر دچار نارضایتی شدم. منی که همیشههه شاد بودم باهاش و میخندیدم الآن غیر از روزهایی که باهم هستیم یا خونه اونا یا خونه ما من ناراحتم! نمیدونم توقعاتم رفته بالا یا همسری توجهش به من کم شده.

چند روزی بود که دیگه شبها با خودخوری میخوابیدم، تو خواب هم همش با همسر درگیر بودم ... روش محبت کردنش عوض شده، بیشتر عملی میخواد نشون بده، با پول خرج کردن، با چایی ریختن، با بستنی خریدن و با به فکر من بودن. اما من روش قبلی رو بیشتر دوست داشتم! روش مستقیم گفتن و دستم رو بیشتر گرفتن و شبها گل و بوسه بیشتر فرستادن تو تلگرام رو!

خیلی با خودم کلنجار میرم اما واقعیت اینه که سوختگیری تعطیل میشه تو این روش عملی! نمیتونم خودم رو گول بزنم! سخته تو رفتارهاش دنبال حرفی و چیزی بگردم که به خودم بقبولونم داره بهم توجه میشه!

واقعیت اینه که الآن تو اوج نارضایتی هستم! و روشی که در پیش گرفتم اینه که تا همسر از این روش و از این غاری که به هر دلیل رفته توش بیاد بیرون، انقدر سرد بشم نسبت بهش که متوجه بشه چیزی کمه.

ماه رمضون هم هست و بیشتر مهمونیم و خدا رو شکر غیر از جمعه که فایناله هفته بعد کلاس نداریم و نمیرم خونه شون.

++اینو نوشتم بعدا یادم باشه هیچ وقت همه چیز گل و بلبل و به قول خارجی ها rainbows & unicorns نیست. همیشه بعضی چیزا خوبه و بعضی چیزا بد...

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 01:17 http://ellie123445.blogsky.com/

جالبه که یکی هی بم بگه عزیزم و فدات شم و اینا باورم نمیشه ولی وقتی با رفتاراش نشون بده بم برام قابل باور تره
دقیقا بر عکس توام من

من حس میکنم باید یه تعادلی بین هر2 ایجاد بشه نه صرف گفتن، نه صرف عمل. تازه قبل ازدواج آدم رو عمل حساس میشه، بعدش دیگه تقریبا عملا ثابت شده بنابراین دنبال گفتنیم!
چقدر بحث سنگین شد

اناهیتا چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 11:14 http://khaterateman1369.blogsky.com/

ببین شاید کار قبلی بهتر بوده ولی اینو بپذیر که ادما همینن هیچ وقت یه زوج همه تایم ماه اول ماه دوم سال اول سال پنجم نمیتونن یه سره قربون صدقه هم برن و مثل روزای اول باشن اگر توقعت زیاد باشه همیشه ناراضی هستی.

کاملا موافقم. گاهی حس میکنم این همسر نیست که تغییر میکنه بلکه مود منه! ممنون دوست عزیز

اینک سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 13:39

اگه از رفتار همسرت ناراضی هستی، صاف و شفاف به خودش بگو. مردها اصلا نمی تونن ذهن خوانی کنند. نیازت رو راحت بهش بگو.
مطمئن باش انجام میده برات

دیشب بهش گفتم، البته نه خیلی صاف و شفاف، فقط گفتم که میخوام مثل قبل باشیم و درگیر روزمره گی های زندگی متاهلی نشیم. اونم نوشت حتما. نمیدونم متوجه میشه یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد