تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

حالت قبلی

-از حالت حساس به حالت بی خیال و شاد خودم برگشته ام!

-مامان نیست و مشغول آشپزی میشم و میدونم باز مامان قراره بیاد بگه تابستون یکم کار یاد بگیر تو تا حالا چیزی نپختی!!!!!!!

-بعلههه! 5 شنبه ناهار خونه همسری+عصری من ومادر شوهری رفتیم بیرون خرید، البته window shopping و من بسیار زیرکانه برای هیچی ابراز علاقه نکردم چون میدونستم بگم این خوشگله مادرهمسر میپره تو مغازه میخره، هرچی میگفت گفتم ایییییییییی! آخرشم که از یه مدال سنگی خوشم اومد هی گفت بریم بخریم گفتم نهههه! گفت بعدا با همسر بیا حتما! کلی پیاده روی کردیم و کلی مغازه باحال که نمیشناختم یادم دادن، خیلی خوش گذشت. خیلی دوست دارم مادرهمسر رو، خیلیییییی.

-شروع کردم فرانسه رو میخونم و بچه ها که گفتن بعد ماه رمضون شروع کنیم مطمئن شدم که من با این جماعت تنبل نمیتونم کنار بیام و مانع پیشرفت من هستن! سرعت من خیلییییی ازشون زیادتره(مجبورم شکسته نفسی رو بذارم کنار) من هر ترم با نمره بالای 95 تاپ شدم و اونها به زور پاس! تنها مشکل هزینه کلاس خصوصیه که باید بیشتر خودم بخونم و گاهی برم کلاس که زیاد نشه هزینه.

-مادرشوهر هم یه کادو داد بهم یه مجسمه دکوری 3 تا قو، قوی پدر قوی مادر و جوجه قو! من و همسری و بچه مون 

-دانشکده تا 3 بازه! یعنی باااااید عادت کنم تو خونه کار کنم و بازیگوشی نکنم! این تابستون حیاتیه!

-داشتم از خانواده همسر تعریف میکردم که دوستم گفت مطمئنم تو با هرکسی ازدواج میکردی خودت رو وفق میدادی و خوش میگذروندی! میگفت خیلی عالیه که از همه چی اینقدر لذت میبری، کلی این حرفش ما را خوش آمد گفتم خب تو هم میتونی اینطوری باشی.

جالبه که خاله ام از مامان پرسید ماهی کوچولو راضیه مامان گفت خیلییییییییی، بعد اضافه کرد که البته ماهی کوچولو آدم خیلی  سازگاریه! اما واقعیت اینه که خانواده همسرم و خود همسرم خیلییییی خوبن  خیلی مهربون و دست و دل بازن شکر، و اون ملاک هایی که من میخوام رودارن(خاله زنک نیستن، سطح توقعاتشون پایینه، من رو درک میکنن، همسری هم که خوش اخلاق و ماااهه) و باقیش مهم نیست.

خدایا بازم شکر، بخصوص که نمردیم و یه ماه رمضون دیگه دیدیم. انشاله که نذرم رو این ماه تموم کنم.

خدایا دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد