تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

همه چی خوبه غیر از حال آکادمیک من

از اینکه با همسری جر و بحث کرده بودم سر یه مساله خیلی مسخره مثل یه آموزشگاه از دست خودم ناراحت بودم که ضربات پیاپی در دنیای آکادمیک وارد شد بهم!!!

اولش که دوستم گفت که برای آزمون جامع 2 ماه و نیم خوب خونده بوده و اشاره کرد که همکلاسی بنده تلگرامش رو بسته و دیگه آن نمیشه و داره خر میزنه!

بعدششششش که استرس من به اوج رسیده بود و حس میکردم نمیتونم بخونم و نا امیدی حاکم شده بود از تهران زنگ زدن و گفتن اون ژورنالی که میخواستی نشد و یه ژورنال دیگه انتخاب کن که دیدیم ژورنال ها برای رشته های پایه و مهندسی هستن!!!!!!!!!! یعنی اینا انقدر خنگن نمیبنن موضوع نامربوطه؟!!!!!!

یعنی من از بهمن ماه امیدم به این مقاله بود که قطعا قرار بود چاپ شه! و مقاله دوستم که همزمان فرستادیم رفته برای چاپ! مقاله من موند! من یک و نیم میلیونم رو پس میگیرم

خیلییییی ناراحت نشدم اما خب، ایشالا که خیره! اما اینکه "برای آزمون جامع وقتم کمه؛ اصلاااااا حس بکوب خوندن ندارم، همسری نمیتونه و نمیخاد درک کنه که ممکنه درسی رو fail شوم، گاهی هم خیلی دلتنگم میشه. باید باهاش صحبت کنم،" یک حقیقت تلخی است که در گلویم گیر کرده.

رفتیم استخر و کلی شنا و خیلی خوش گذشت. بعدشم رفتم فلشم رو از بیتی بگیرم که گفت بریم کافی شاپ لدفااااااا! و کروسان شکلاتی خوشمزه خوردم با دمنوش پونه گل گاوزبان و به لیمو  من چندین بار با همسری خوردم عالیه، پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید چون وقتی لیمو رو به دمنوش اضافه میکنید یه رنگ فوق العاده و یه طعم عالی به خود میگیردددددددددد

(برم یکم درس بخونم شاید فرجی حاصل شد، تصمیم جدید: صبح 6 برای نماز بیدار شده و دیگر نمیخوابیم تا 7 و نیم بعد صبحونه و بعدش کتابخونه)

هاهاها! فردا یا پس فردا با دخترخاله ام میریم تئاتر! یعنی بگو من یک ذره در برنامه های تفریحیم تغییر ایجاد کرده ام، خیر!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 22:40

به حرف بقیه خیلی اهمیت نده
من خودم سرعت مطالعه ام خیلی پایینه
مثلایادمه دبیرستان بودیم همه سه دورخونده بودن من هنوز باراولم تموم نشده بود
بعدشم نمرات من از اونا بهتر میشد
مهم کیفیت خوندنه
ایشالا که نتایج خوبی میگیری
موفق باشی عزیزم

قربون تو دوست خوبم که انرژی مثبت میدی.
چشم
خیلی ممنووووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد