تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

من میتونمممم

میدونستم از خوندن برای آزمون جامع خوشم خواهد آمد، هرچی باشه از نوشتن مقاله خیلیییییی بهتره...دیروز کم خوندم اما امروز از خودم راضی هستم!

از صبح تا چند دیقه پیش هم آن نشده بودم و تمرکز داشتم...

و اینکه میبینم مطالبی که ترم اول خوندیم کامل در حافظه زنده و سرحال میباشند مایه خرسندی میباشد!!

مشکلات نامزدی شروع که چه عرض کنم از قبل عقد تو ذهن و واقعیت بودن! اینکه بابای من گیر میده و اصلا انعطاف پذیری نشون نمیده و درک نمیکنه که بالاخره یه تغییری ایجاد شده و دوست داره به همون روال قبلی و راحتی و برنامه های قبلیش پیش بره!

منم هربار میخوام بگم همسری بیاد استرس میگیرم!!!!!!! امروزم زدم زدی دعوا شد! خب 2 هفته ست همسری پاش رو خونه ما نذاشته، نمیشه که من هی برم اون نیاد! منم دیگه نمیرم!

نمیدونم واقعا! نمیدونم چرا من رو اینقدر تو منگنه قرار میدن! به همسری گفتم این هفته خودم میرم آموزشگاه و لطفا بحث بیام بیا بمون بمونم نکن!

من بیچاره به خواسته خودم هم نمیرسم! فقط میخام صلح برقرار باشه یا اینور راضی یا اونور! من این وسط در نقش هویج میباشم!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 00:57

ایشالا برید سر خونه زندگی خودتون این مشکلا حل میشه
صبور باش

مرسی عزیزمم
چشم دارم سعی خودم رو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد