تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

سال نو

سال جدید شد!

بعد کلی بحث همسری دیشب اومد و کادوی من و مامان رو داد (اولین کادوی روز زن....) و شب رو موند و صبح کمی خرید و حاضر شدیم برای تحویل...

بعدشم خانواده همسری اومدن و مامانش یه سبزی پلو با ماهی فوق العاده خوشمزه آوردن و کمی عکس و ....بعد اینکه رفتن ناهار خوردیم و ........

اینکه حس خوب داشته باشی نشونه خوبیه! مامانم اینو میگه! گفت شروع خوب نشانه ادامه خوبه انشاله!

مامان خیلی نگران خوشحالی من بود و من نمیدونستم! حالا من انتقال نمیدم چقدرررررر با همسری خوبیم. نمیتونم انتقال بدم! دوست دارم همه اتفاقات بینمون رو بشینم با جزئیات به مامان بگم که حیف نمیشه!

خدا رو همیشه شکر کنیم. خدایا سال جدید کاری کن همه شادتر و خوشبخت تر بشن و حتما شکرگزارتر که رمز خوشبختیه...

قدر داشته هام رو میدونم خدایا.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 20:07

نه عزیزم من ناراحت نشدم اصلا

سال نو مبارک
ایشالا همیشه شاد و موفق و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد