تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

حس تفاوت؟

تو این یک هفته خیلی اتفاقات سریع و تند تند افتادند! درست برعکس قبل عقد که به نظر میرسید همه چی حالت اسلو موشن گرفتن!

انقدر سرمون شلوغ شد یه هووو! 4 شنبه راحت بودم تا بعد شام که رفتیم خونه یکی از اقوام و همسری هم اومد. و بعدشم 5 شنبه شام دعوت بود خونه ما و بعد شام با خواهری و شوهر خواهر 4 تایی رفتیم بیرون و کلی خندیدیم.

جمعه صبح مامان با خواهری اینا رفت کرج :|

و من جمعه شام مهمونی خونه همسری اینا دعوت بودم! دختر خاله ها و پسرخاله هاش که عقد نبودن دعوت بودن و من! کمی زدن رقصیدن من پا نشدم اصلااااااااااااا! کاش بدونن من بلدم برقصم و چون جلو نامحرم نمیرقصم پا نشدم! وگرنه حرفه ای بلدم و عالی هستم :) اما همسری رو به زور بلندش کردن!! :))

شنبه سفر یک روزه هم خوب و هم بد داشتیم با مامان و داداشش...کمی خرید کردیم و من با مامانش صمیمی شدم و اون حالت خجالتم ریخت و مامانش هی تکرار کرد که عین دختر خودشم و خیلی خوشحاله و از این حرفا.

یکشنبه کلاس الکی دانشگاه و بعدشم کارای اداری باهم با همسری +شیرینی بردن به محل کارش و بعدشم به زور من رو بردش خونه شون و تا شب اونجا بودم و فرم وام ازدواج رو پر کردیم! تو راه خونه ما شام رو بیرون خوردیم!

2 شنبه شام اومد خونه ما! بابا هم رفته بود بیرون و 2تایی بودیم! بعد رفتیم بیرون و باتری ماشین خالی شد و دیر شد ووووو اومد من رو برسونه گفتم دیره بیا بالا و اومد و بابا یه تعارف زد که شب رو بمون و موند :) و خیلی کم خوابیدیم!

و دیشبم که رفتیم ترقه بازی و چون مامانم نبود دعوتشون نکردیم خونه و حتی شام رفتم خونه شون! و بعد کلی خنده گفتیم یکم بخوابیم که خوابیدیم وقتی چشام رو باز کردم و گفتم همسری بیدار شو من روببر خونه مون دیدیم ساعت 1 رو هم گذشته گفت بگیر بخواب صبحه! و تشنه م بود رفت نوشابه اینا آورد و خواب از کله مون پرید و نتیجه این که دیشبم کم خوابیدیم!

دچار کم خوابی سلولی شدیم!

حتی گفت ممکنه از بی خوابی بمیریم و اخبار بگه یک زوج جوان از بی خوابی مردند! گفت همه ش هم تقصیر منه!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 00:27

فکرکنم اگه کلا پست رو پاک کنی البته قبلش یه جا کپی کن
بعد دوباره پست و بزاری مشکل حل بشه

من فکر نمی کردم خواننده به جز همون یکی دو نفر داشته باشم
برام جالب بود
مرسی وقت میزاری و می خونی
واقعا حرفام شبیه 22 ساله هاس؟
ای وای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد